اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

سرمایه‌گذاری 12 هزار میلیون ریالی در تأمین آب شهرک‌های صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از سرمایه‌گذاری 12 هزار و 860 میلیون ریالی در تأمین آب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

سرمایه‌گذاری 12 هزار میلیون ریالی در تأمین آب شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمـومی شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران، عبـاسعـلی وفـایی‌نژاد گفت: فراهم کردن بستر مناسب سرمایه‌گذاری با ایجاد امکانات زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای حضور سرمایه‌گذاران، امری ضروری است و شرکت شهرک‌های صنعتی در بخش تأمین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی  از طریق خرید چاه و لوله‌گذاری نسبت به تأمین آب اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: این شرکت در بخش تأمین آب تعداد 9 پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شامل بهشهر، میرود بابلسر، کیاسر، دودانگه ساری، بابکان، لاله‌آباد و بشل، 12هزارو 860 میلیون ریال هزینه کرده است.

وی بیان داشت: مدیریت تقاضا و صرفه‌جویی آب در بخش‌های تولیدی و صنعتی سبب کاهش مصرف و جلوگیری از اسراف آب در بخش‌های مختلف میشود و سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع در چگونگی استفاده بهینه به منظور ممانعت از هدر رفتن آب و بروز مشکلات برای واحدهای تولیدی و صنعتی کمک‌های شایانی می‌کند.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول