اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنایع و معادن جنوب کرمان اعلام کرد

ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در شهرک‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل صنایع و معادن جنوب کرمان گفت: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی منطقه و شرایط ویژه سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی جنوب کرمان اکنون فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاران در این زمینه فراهم شده است.

ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت ابراهیم بلوچی‌نسب در جمع خبرنگاران در جیرفت با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: در راستای تحقق بخشیدن به یکی از راهبردهای برنامه پنجم توسعه در جنوب استان در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی آماده همکاری با سرمایه‌گذاران هستیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی منطقه و شرایط ویژه سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی جنوب استان کرمان اکنون فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاران در منطقه فراهم شده است.

بلوچی‌نسب گفت: این سازمان برای هر گونه همکاری با سرمایه‌گذاران آمادگی لازم را داشته و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت به عمل می‌آورد. 

وی همچنین از ثبت‌نام و تایید 36 واحد نیمه‌تمام صنعتی جنوب استان در طرح به‌روز رسانی اطلاعات طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و معدنی خبر داد و عنوان کرد: 59 طرح صنعتی و معدنی جنوب استان در طرح به‌روز رسانی اطلاعات طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت‌نام کرده‌اند.

سرپرست اداره کل صنایع و معادن جنوب کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به الکترونیکی شدن فرآیندهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای اجرای بندهای 62 و 70 قانون برنامه پنجم توسعه ضروری است که هر چه سریع‌تر جوازهای تاسیس و توسعه معتبر اقدام به ثبت‌نام و تکمیل فرم‌ها کنند.

بلوچی‌نسب گفت: در غیر این صورت شناسه کسب و کار به آنها تعلق نگرفته و امکان ارائه هر گونه خدمات و تسهیلات سلب و این سازمان هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این واحدها ندارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول