اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه برنج فروشان مشهد:

تشدید بازرسی‌ها به ‌نفع اصناف است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صنف برنج‌فروشان و عمده موادغذایی مشهد گفت: اجرای صحیح طرح کنترل و نظارت بر قیمت‌ها به‌نفع اصناف است و تاثیر بسزایی در حفظ آرامش بازار دارد.

تشدید بازرسی‌ها به ‌نفع اصناف است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، حسین شرف‌زاده اظهار کرد: اعمال نادرست نظارت بر واحدهای صنفی نه تنها بازخورد مطلوبی ندارد بلکه مشکلات را مضاعف می‌کند و آرامش خاطر اصناف را از بین می‌برد.

شرف‌زاده با اشاره به لزوم وجود ذخیره کالا در مشهد عنوان کرد: کلان شهری همانند مشهد باید همواره ذخائر مطلوبی از ارزاق عمومی داشته باشد به ‌همین دلیل نگهداری کالا و انبار آنها که با هماهنگی و اطلاع مسئولین صورت می‌پذیرد احتکار محسوب نمی‌شود و واحدهای بازرسی باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی حفظ آرامش در بازار را ضروری دانست و افزود: مدیریت کارآمد مردم و فروشندگان و همچنین کنترل فضای بازار توسط آنها سبب آسایش مردم می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف برنج‌فروشان و عمده موادغذایی مشهد ادامه داد: موجودی برنج در حال حاضر مناسب است اما با توجه به عدم واردات این محصول باید تدابیری برای جلوگیری از کمبود احتمالی آن در ماه‌های آتی اتخاذ شود.

شرف‌زاده با اشاره به عدم واردات روغن نیز یادآور شد: شرکت‌های توزیع‌کننده باید قبل از ارائه جنس به واحدهای صنفی از مجاز و دارای پروانه بودن آنها اطمینان حاصل کنند تا توزیع مناسب این محصول دست خوش فرصت‌طلبی افراد سودجو قرار نگیرد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول