اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دامغان:

ایجاد زیرساخت‌های ورزشی به اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان گفت: گرچه ایجاد زیرساخت‌های ورزشی به اعتبار نیاز دارد، اما باید در این زمینه هزینه شود.

ایجاد زیرساخت‌های ورزشی به اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمد مطلبی‌نژاد عصر امروز در برنامه کوهپیمایی و آمادگی جسمانی بسیجیان که در ارتفاعات چشمه علی دامغان و با هدف آمادگی رزم در شرایط سخت رزمی و همچنین تقویت توان جسمانی برگزار شد، اظهار داشت: ورزش ابزاری مؤثر برای جسم و روح انسان است و باعث ارتقای فرهنگ و تربیت اخلاقی در فرد می‌شود.

وی افزود: ورزش سبب پیشگیری از نارسایی‌های جسمی می‌شود و رمز سلامت روح و جسم در جوانان است و باید به آن اهمیت داده شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان اضافه کرد: در امر ورزش باید از مربیان مجرب استفاده کرد تا صحیح ورزش کردن را به متربیان بیاموزند و لازم است تا برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و گسترش آن هزینه شود.

وی عنوان کرد: اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی بخشی از وظایف و اقدامات سپاه است و آن را باید در راستای مبارزه با جنگ نرم برشمرد.

مطلبی‌نژاد تأکید کرد: این برنامه در جهت تشویق و ترغیب بسیجیان، حضور در ورزش‌های همگانی و فرهنگی و لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری در مورد جنگ نرم است.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول