اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر:

رامسر به نشریه تخصصی ورزشی نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر گفت: جای یک نشریه تخصصی ورزشی در شهرستان رامسر خالی است

رامسر به نشریه تخصصی ورزشی نیاز دارد

رامین جنتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر گفت: آنچه رسالت یک رسانه است باید به نحو احسن به کارگیری شود تا موجب تعالی ورزش شود. 

وی درباره رابطه رسانه‌ها با اداره ورزش گفت: اطلاع‌رسانی شفاف و سازنده با هدف فرهنگ‌سازی، تنویر افکار عمومی، جلب حامیان و مشارکت‌های مردمی، معرفی نخبگان و ظرفیت‌های ورزشی از جمله عوامل موثر  در بکارگیری رسانه در امر ورزش است.

جنتی افزود: با وجود فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان رامسر وجود یک نشریه برای بازتاب و تحلیل، فرصت‌ها و تهدیدها، آسیب‌ها و قوت‌ها در سطح شهرستان رامسر احساس می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر با اشاره به قهرمانان رامسری که در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی مدال‌آور و افتخارآفرین بوده‌اند، اظهار داشت: موضوع ورزش باید با نگاه جوانان و نیز همراه با تجربیات بزرگان ادغام شده و همینطور حمایت‌های بی‌شائبه از ورزشکاران همیشه در اولویت نخست قرار داده شود.

این مسئول تصریح کرد: حمایت از جوانان و تشویق آنان به ورزش و نیز فراهم کردن امکانات با کمترین هزینه برای آنها وظیفه‌ای‌ است که موجب تحرک روز به روز جامعه و به دنبال آن پیشرفت و سرزندگی می‌شود.

انتهای ‌پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول