اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم:

اماکن ورزشی جهرم به مخروبه تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم گفت: برخی از مراکز ورزشی این شهرستان به مخروبه تبدیل شده است.

اماکن ورزشی جهرم به مخروبه تبدیل شده است

رحیم خداجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: این شهرستان دارای چند پروژه نیمه‌تمام ورزشی بوده که برای اتمام آنها با کمبود اعتبار مالی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه استخر مجموعه ورزشی شهید فرجام جهرم دارای 43 مشکل فنی است، افزود: با توجه به تازه تاسیس بودن این استخر و همچنین اهمیت و استقبال جوانان و نوجوانان از رشته ورزشی شنا لزوم بازسازی این مجموعه احساس می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم با بیان اینکه زمین‌های چمن مجموعه ورزشی آزادگان و همچنین شهرهای خاوران و خفر با مشکلات عدیده‌ای رو به رو هستند، ابراز داشت: در بخش مرکزی جهرم تنها یک سالن ورزشی مناسب وجود دارد که چشم امید جوانان ورزشکار به حمایت مسئولان دوخته شده است.

وی با بیان اینکه عدم حمایت مسئولان از ورزش، خداحافظی ورزشکاران از میادین قهرمانی را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: در جهرم برخی از مراکز ورزشی به مخروبه تبدیل شده است.

خداجو با بیان اینکه ورزش جهرم ظرفیت قهرمان‌پروری دارد، تصریح کرد: این امر با حمایت و همدلی مسئولان و جامعه ورزشی امکانپذیر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم بیان کرد: با توجه به خشکسالی و کمبود آب ضرورت ساخت یک زمین چمن مصنوعی در این شهرستان احساس می‌شود.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول