اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 آبان ماه

قم میزبان نشست مدیران ورزشی شهرداری‌های کشور می‌شود

خبرگزاری فارس:‌ معاون اداری و مالی شهرداری قم از برگزاری نشست مدیران ورزشی شهرداری‌های کلانشهر کشور در 20 آبان ماه سال جاری در شهر مقدس قم خبر داد.

قم میزبان نشست مدیران ورزشی شهرداری‌های کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا پوریافر اظهار کرد: این نشست با هدف بحث و تبادل نظر و تدوین برنامه‌های ورزشی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور در شش ماهه دوم سال جاری در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی و ورزش کارکنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست به منظور توسعه ورزش قهرمانی کارکنان شهرداری‌های کلانشهرهای کشور و به میزبانی شهرداری کلانشهر قم با حضور شهرداری‌های کلانشهرهای تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، رشت و کرج برگزار می‌شود.

معاون اداری و مالی شهرداری قم افزود: در حال حاضر مسابقات قهرمانی ورزش شهرداری‌های کلانشهر کشور در رشته‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، دو و میدانی، شنا، کشتی، تیراندازی، دارت، شطرنج و ورزش‌های رزمی هر ساله با استقبال خوبی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این نشست به نقد و بررسی برنامه‌های متنوع ورزشی که در نیمه نخست سال در شهرداری‌های کلانشهرهای کشور برگزار شد، می‌پردازند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول