اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کار:

کیفیت تعاونی‌های کشور افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش کیفیت تعاونی‌های کشور خبر داد و آن را اولویت این وزارتخانه دانست.

کیفیت تعاونی‌های کشور افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کاوه اشتهاردی در دیدار با استاندار گیلان با بیان اینکه در بیشتر شاخص‌های مد نظر وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی رتبه خوبی وجود دارد، اظهار کرد: این امر نشانه تعامل بسیار خوب دستگاه‌های اجرایی این استان است.

وی افزایش کیقیت تعاونی‌ها را از اولویت‌های مهم کاری وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ذکر کرد.

استاندار گیلان نیز در نشست مذکور اظهار کرد: گیلان در اجرای طرح‌های مشاغل خانگی رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

کیهان هاشم‌نیا افزود: آثار مربوط به اشتغال خانگی مستندسازی شود تا به ثمر برسد.

وی یکی از عوامل ایجاد اشتغال را مدیریت صحیح آن دانست و تصریح کرد: برگزاری کارگروه اشتغال موجب تسریع در امر اشتغالزایی و بازشدن گره‌های به وجود آمده در مسیر ایجاد اشتغال شده است.

استاندار گیلان برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در این بخش باید مزیت‌های هر استان و منطقه در نظر گرفته شود، ابراز کرد: در حوزه صنعت و کشاورزی و گردشگری گیلان دارای مزیت‌های بالقوه‌ای است که باید از آن با برنامه‌ریزی مناسب برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

وی با تصریح بر اینکه گیلان با توجه به شرایط خاص گردشگری می‌تواند در بخش اشتغالزایی موفقیت خوبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: مسیرهای منتهی بر کانون‌های سیاحتی، تفریحی و زیارتی محورهای گردشگری گیلان ایجاد می‌شود.

هاشم‌نیا درباره نقش تعاونی‌ها در اشتغالزایی و اقتصاد کشور یادآور شد: 25 درصد سهم اقتصاد کشور باید جزو مطالبات مسئولان تعاونی‌های کشور و استان باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول