اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

توزیع 300 تن برنج با قیمت تعاونی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از 300 تن برنج تایلندی، با قیمت هر کیلو 8000 ریال در روزهای آتی در سطح دشتستان به‌منظور رفاه و آسایش مردم این شهرستان خبر داد.

توزیع 300 تن برنج با قیمت تعاونی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ابوالقاسم محمدزاده بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم از مسائل مهمی است که تمامی مسئولان و مدیران اجرایی باید به آن توجه داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: این نهاد یکی از مهم‌ترین ارگان‌ها در رسیدگی به وضعیت بازار است و همواره در قالب اجرای فعالیت‌ها و وظایف خود کوشیده است که بهترین شرایط را برای رفاه و آسایش و بهبود سطح معیشتی مردم هموار کند.

محمدزاده بیان داشت: طرح نظارتی بازگشایی مدارس یکی از برنامه‌های اداره صنعت، معدن و تجارت برای نظارت و بازرسی بیشتر از اصناف و واحدهای تجاری است که از نیمه دوم در شهرستان دشتستان شروع شده و تا اواسط آبان ‌ماه شاهد تداوم آن خواهیم بود.

وی اضافه کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بالغ بر یک هزار و 500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی پوشاک و لوازم التحریر انجام شده که حاصل آن تشکیل 50 پرونده به ارزش 8 میلیون ریال است.

این مسئول در همین راستا اذعان داشت: پس از شناسایی موارد تخلف پرونده‌های مذکور به منظور صدور رأی نهایی به تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: بازرسان به‌طور ویژه در دو نوبت صبح و عصر در سطح بازار و نقاط مختلف شهرستان موارد تخلفات صنفی ا ز قبیل گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور، تقلب، نداشتن صندوق مکانیزه را کنترل می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد جدی با متخلفین صورت خواهد گرفت.

محمدزاده ابراز داشت: به دنبال خرید مردم در سال تحصیلی جدید و جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو و با توجه به نوسانات قیمت در جامعه، طرح نظارتی بازگشایی مدارس را تا 15 آبان‌ ماه ادامه خواهیم داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان با تقدیر از بازرسان این نهاد گفت: با توجه به گسترده بودن حوزه بازرسی و نظارت که از عرصه تولید تا مصرف را به دقت مورد رصد قرار می‌دهد، قطعا نوع عملکرد آن بر معیشت مردم کاملا تاثیر‌گذار است.

وی خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن ظرفیت موجود و فعالیت کارشناسان و بازرسان با تجربه در این واحد، انتظار می‌رود شرایط بیش از پیش بهبود یابد و شرایط موجود در جامعه قطعا نباید ما را از وظیفه خطیر نظارتی غافل کند و شرایط را برای سوداگری و بهره‌برداری ناعادلانه عده‌ای منفعتطلب فراهم کرد.

محمد‌زاده همچنین از توزیع 300 تن برنج در روزهای آینده در دشتستان خبر داد و افزود: به‌منظور تنظیم و کنترل بازار و رفاه حال همشهریان عزیز 300 تن برنج تایلندی، هر کیلو 8000 ریال در روزهای آتی در سطح دشتستان توزیع خواهد شد.

وی با تشکر از همشهریان در تعامل با تلفن 124 ستاد خبری این اداره بیان داشت: همشهریان ‌در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به تلفن 124 (ستاد خبری) اطلاع داده تا در اسرع وقت پیگیری و اعلام نتیجه شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول