اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی بویین زهرا خبر داد

توسعه تعاونی‌های روستایی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا گفت: تعاونی‌های روستایی شهرستان بویین زهرا توسعه می‌یابد.

توسعه تعاونی‌های روستایی بویین زهرا

علی محمد‌زادگان در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه انتخابات بازرسان و اعضای هیئت مدیریت شرکت تعاونی روستایی شهرستان بویین زهرا در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بخش مرکزی بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه این انتخابات‌ها به طور مرتب هر سه‌ سال یک‌بار با نظارت مستقیم سازمان تعاونی روستایی استان قزوین در یکی از روستایی این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از 60 نفر از اعضا و تعاونی‌داران روستایی در این دوره از انتخابات مشارکت کردند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: هدف از برپایی انتخابات‌های هیئت مدیره شرکت تعاونی‌های روستایی بخش‌های مختلف شهرستان بویین زهرا ارائه گزارش مالی شرکت‌ها، بررسی پیشنهاد‌های اعضای قدیم و جدید برای بهبود عملکرد تعاونی است.

وی با تبیین وظایف و کارکرد‌های دفاتر تعاونی‌های روستایی در شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: خدمت‌رسانی به روستائیان مهم‌ترین وظیفه تشکل‌های تعاونی روستایی است و ارتقای سطح معیشتی و نیز افزایش سطح رفاه و آسایش اقتصادی روستائیان و کشاورزان از دیگر وظایف تشکیل و راه‌اندازی دفاتر تعاونی‌های روستایی است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب ویژه اعضای تعاونی‌ها گامی مؤثر در راستای بهبود عملکرد تعاونی‌ها است، افزود: در این حوزه گام‌های مؤثری در این شهرستان برداشته شده که توانسته میزان رضایت‌مندی روستائیان را افزایش دهد.

محمد‌زادگان با بیان اینکه اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیریه شرکت تعاونی روستایی این شهرستان در طول این دوره از انتخابات مشخص و معرفی شدند، عنوان کرد: اعضای هیئت مدیریت برای یک دوره سه ساله و بازرسان قانونی شرکت نیز برای مدت یک سال به عنوان مسئولان شرکت تعاونی روستایی در شهرستان بویین زهرا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: همچنین به منظور افزایش میزان عملکرد و نیز بهبود تولیدات حوزه کشاورزی یک دوره آموزشی مصرف بهینه کود برای کشاورزان و اعضای شرکت‌های تعاونی روستایی در روستای عصمت‌آباد بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با حضور کشاورزان برگزار شد.

محمد‌زادگان عنوان کرد: در این دوره آموزشی مدرس مطالبی پیرامون مصرف بهینه کود، کاربرد کود‌های آلی و زیستی در افزایش عملکرد بهینه تولیدات بخش کشاورزی، روش مصرف کود‌های زیستی، زمان مصرف کود‌ بیولوژیک و نیز مزایای حاصل از مصرف کود زیستی بارور و ازته برای کشاورزان آموزش داده شد.

رئیس اداره تعاون روستایی بویین زهرا خاطرنشان کرد: توسعه تعاونی‌ها در این شهرستان جزو اولویت‌های ویژه اداره تعاون روستایی است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول