اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل:

خرید و فروش مسکن مهر ممنوع است/ ضرورت جایگزینی در انصراف از تعاونی‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: هرگونه خرید و فروش مسکن مهر تا مقطع زمانی که تحویل داده نشده و برای آن سند مالکیت صادر نشده ممنوع است.

خرید و فروش مسکن مهر ممنوع است/ ضرورت جایگزینی در انصراف از تعاونی‌ها

شهرام باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بعد از تعیین تکلیف وام و فروش اقساطی آن متناسب با ضوابط و مقررات خرید و فروش بلامانع خواهد بود که در این زمینه مردم باید مراقب فرصت‌طلبی سودجویان باشند.

وی ادامه داد: برخی خرید و فروش‌ها خارج از چارچوب قانونی انجام می‌شود که قطعاً دست زدن به این کار عواقبی را به دنبال خواهد داشت که صاحب مسکن مهر باید عواقب را بپذیرد و مطمئن باشد اگر خارج از چارچوب قانونی اقدامی انجام دهد قطعاً گرفتار مشکلات و نارسایی‌ها خواهد شد.

این مسئول گفت: در جایگزینی انصراف‌دهندگان تفاهم سه جانبه مشکلی نداریم و به سرعت می‌توانیم با تعیین و ارزیابی هزینه‌ها سرمایه فرد مورد نظر را باز گردانیم، اما در بحث مسکن مهر تعاونی‌ها تا زمانی که فرد جایگزینی برای خود تعیین نکند حق انصراف ندارد.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مسکن 4 هزار واحدی اندیشه اردبیل ادامه داد: راه دسترسی به مسکن مهر اندیشه اردبیل در حال برطرف شدن است و بحث زمین و آماده‌سازی به همراه تامین زیرساخت‌های آن نیز جزو توافقات می‌باشد.

باباخانی اضافه کرد: قرار است آب و فاضلاب و دستگاه‌های خدمات‌رسان پیمانکاران خود را مشخص کنند تا بعد از اتمام کار آنها بتوانیم آسفالت محوطه شهرک مهر واقع در اردبیل را انجام دهیم.

وی بیان داشت: 70 درصد پیشرفت مسکن مهر شامل آماده‌سازی‌ها نیز می‌شود که کار جدول، زیرسازی و آسفالت با تلاش بنیاد توسعه کارآفرین انجام شده و زیرساخت‌ها نیز به سرعت در حال تامین است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد نظارت عالیه راه و شهرسازی در ساخت مسکن مهر گفت: در قالب کمیته مشترک نظام مهندسی و راه و شهرسازی مجموعه‌های نظارتی در حال فعالیت هستند و ما سعی می‌کنیم از این طریق نظارت دقیق و حساسی را بر روی پروژه های مسکن مهر داشته باشیم.

باباخانی عنوان کرد: اگر موانع مجتمع‌های مسکونی مهر برطرف شود ما در کمتر از دو سال می‌توانیم اهداف خود را محقق کرده و پروژه‌ها را تحویل دهیم.

وی متذکر شد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها مطلوب به نظر می‌رسد و تا پایان امسال بسیاری از این مجموعه‌ها تکمیل شده و شاهد افتتاح 10 هزار واحد تا آذر ماه خواهیم بود.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان اذعان داشت: امور مسکن سازمان راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در مسایل فنی پروژه‌ها دقت و نظارت کامل دارد تا طرح‌های مسکن مهر از کیفیت و مطلوبیت خاص برخوردار باشد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول