اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاونی روستایی آذربایجان‌شرقی:

اعطای 10 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌های بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی‌

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاونی روستایی آذربایجان‌شرقی گفت: 10 میلیارد و200 میلیون ریال تسهیلات بانکی در اختیار تعاونی‌های بخش کشاورزی استان قرار گرفت.

اعطای 10 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌های بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالله محمدفام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری سازمان مرکزی تعاون روستایی به صورت ارزان قیمت در اختیار شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در راستای طرح احداث و تجهیز مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، مبلغ 5 میلیارد و 2 میلیون ریال تسهیلات بدون بهره بانکی از محل کمک‌های فنی و اعتباری در اختیار تعاونی‌های روستایی و کشاورزی این استان قرار گرفت، ادامه داد: مبلغ 5 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت نیز از محل کمک‌های فنی و اعتباری به منظور تامین سرمایه در گردش برای خرید و فروش توافقی محصولات کشاورزی به تعاونی‌های روستایی استان پرداخت شد.

مدیر سازمان تعاونی روستایی آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: این اعتبارات با عاملیت بانک توسعه تعاون در اختیار شبکه تحت پوشش این استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول