اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین خبر داد

برپایی 49 دوره آموزش تعاونی روستایی در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: بیش از 49 دوره آموزش ویژه تعاونی روستایی در سال 90 در این استان برگزار شده است.

برپایی 49 دوره آموزش تعاونی روستایی در قزوین

ناطق معین‌الدین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در سال آموزشی 90 بیش از 49 دوره آموزشی برای بیش از 2 هزار و 360 نفر از اعضای اتحادیه‌ها و تعاونی‌های کشاورزی، روستایی، تولیدی و بانوان توسط سازمان تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین افزود: تقویم و فعالیت‌های آموزشی شبکه تعاون روستایی هر ساله از مهر ‌ماه آغاز می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را تحقق اهداف سازمان تعاون روستایی در راستای ارتقای میزان دانش، آگاهی و هدایت هرچه بیشتر اعضا، ارکان و کارکنان شبکه تعاونی‌های روستایی کشاورزی دانست و تصریح کرد: آموزش نیاز اساس تعاونی‌های روستایی برای دستیابی به توسعه و رشد بیشتر به منظور پذیرش مسئولیت‌های اساسی برای ایفای نقش است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین آموزش تعاونی‌ها را یک ضرورت مهم دانست و بیان کرد: آموزش به تعاونی‌ها یکی از ضرورت‌های مهم تعاون روستایی بوده که می‌تواند تفکر تعاونی‌ها را به عنوان یک تفکر پویا رشد دهد و آموزش صحیح و پویایی اقتصاد تعاونی‌ها را در پی خود دارد.

وی آموزش به اعضا و تشکل‌ها را در پیشبرد اهداف تعاونی‌ها بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: آموزش به روستائیان و کشاورزان که مهم‌ترین قشر تولیدکننده کشور در بخش کشاورزی هستند و اعضا اصلی تشکل‌های تعاون روستایی را تشکیل می‌دهند باید به صورت ساده، رسا و کارا باشد.

رئیس سازمان تعاونی روستایی استان قزوین عنوان کرد: آموزش تعاونی‌ها در ساختار و بخش کشاورزی نیاز به کارشناسی پویا دارد.

معین‌الدین ادامه داد: فرهنگ عمومی، رسانه‌ها و روزنامه‌ها لازم است به تعاونی‌ها نگاه جدی‌تر داشته باشند و تنها با آموزش است.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلفی از سوی این سازمان برای اجرا در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول