اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون مازندران خبر داد

ساماندهی شرکت‌های تعاونی غیرفعال در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به وجود بیش از 12 هزار تعاونی در استان به صورت فعال، نیمه فعال و راکد، گفت: با تشکیل ستادی در حال بررسی مشکلات و ساماندهی این شرکت‌ها هستیم.

ساماندهی شرکت‌های تعاونی غیرفعال در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، علی بابایی کارنامی شامگاه پنجشنبه در سمینار ملی شرکت‌های سرمایه‌گذاری عدالت کشور که در متل بانک کشاورزی برگزار شد با گرامیداشت ایام ولایت و امامت اظهار داشت: سهام عدالت به بحث توزیع ثروت، سرمایه و عدالت در جامعه پرداخته که این یک امر تاریخی محسوب می‌شود.

بابایی به اهمیت تعاون در قانون اساسی اشاره کرد و افزود: در ظرفیت‌های اقتصادی کشور ما به بخش‌های خصوصی، دولتی و تعاونی تأکید شده است و شرکت‌های تعاونی با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانند در بازارهای سرمایه‌گذاری با رویکرد عدالت نقش‌آفرینی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ادامه افزود: به‌عنوان متولیان بخش تعاون کم کار بوده‌ایم و نتوانستیم با آموزش‌های لازم نگرش و فرهنگ تعاون را ترویج دهیم.

وی به نگرش عدالت‌محور و تعاونگرای مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: در تمامی تصمیم‌ها در کشور به تعاون اشاره شده است و ما باید از این فضا استفاده کنیم تا بتوانیم به سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور برسیم.

بابایی کارنامی با اشاره به ضرورت ساماندهی تعاونی‌های استان تصریح کرد: بیش از 12 هزار تعاونی در استان به صورت فعال، نیمه فعال و راکد وجود دارند و با تشکیل ستادی در حال بررسی مشکلات و ساماندهی شرکت‌های تعاونی هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با اشاره به فضای مناسب ایجاد شده در کشور برای بخش تعاون خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش همه مسئولان و تعاون‌گران بتوانیم بخش تعاون را به جایگاه رفیع خود در استان و کشور برسانیم تا نقش این بخش در اقتصاد کشور بیش از پیش نمایان شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و مطبوعات نقش اساسی را در ارتقای جایگاه تعاون ایفا می‌کنند، اظهار داشت: رسانه‌ها به همه مسائل به صورت انتقادی نگاه می‌کنند و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را که جزو اصلی کار آنهاست، به فراموشی سپرده‌اند.

وی در پایان بیان کرد: انتقاد و نقادی باید به جا باشد و در کنار آن کارهای خوب نیز باید به مردم اطلاع‌رسانی شود و نباید فقط به دنبال اشتباهات مسئولان بود و برای آنان چندین مقاله نوشت.

انتهای پیام/ل20/گ1003

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول