اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد

بهره‌مندی 13 تعاونی از تسهیلات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از بهره‌مندی 13 شرکت تعاونی به مبلغ 68 میلیارد ریال از تسهیلات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون استان در سال‌جاری خبر داد.

بهره‌مندی 13 تعاونی از تسهیلات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سید خلف موسوی اظهار داشت: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، شرکتی کاملاً دولتی و دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی است و با یک میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه در سراسر کشور فعالیت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی این صندوق، کمک به توسعه بخش تعاونی است که این حمایت از طریق تضمین اعتبارها و سرمایه‌گذاری‌ها و معاملات شرکت‌های تعاونی، تضمین اصل و سود تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری به شرکت‌های تعاونی و جبران بخشی از خسارت تعاونی‌ها ناشی از حوادث طبیعی و نوسانات شدید بازار صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان صدور انواع ضمانت‌نامه برای شرکت‌های تعاونی در تمام بخش‌های اقتصادی را مهم‌ترین رسالت این صندوق عنوان کرد و گفت: صدور ضمانت‌نامه‌های اعتباری، شرکت در مناقصه و مزایده، پیش پرداخت، ضمانت‌نامه حسن انجام کار، ضمانت‌نامه گمرکی و استرداد کسور وجه‌الضمان از جمله این ضمانت‌نامه‌هاست.

موسوی با اشاره به تشکیل 620 شرکت تعاونی تولیدی و کشاورزی مهر از ابتدای سال تا کنون در استان از مسئولان بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون خواست به منظور بهره‌مندی تعاونی‌ها از تسهیلات بانکی در روان‌سازی فرآیند پرداخت وام و صدور ضمانت‌نامه برای متقاضیان تسریع کنند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول