اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی اصل 90 مجلس:

کشور به آرامش نیاز دارد / تبعیت از سیره ولایت در همدلی بیشتر

خبرگزاری فارس: سخنگوی اصل 90 مجلس نهم گفت:‌ کشور ما امروز بیش از التهاب، نگرانی و تفرقه به آرامش و وحدت نیاز دارد تا این دوران صعب سپری شود.

کشور به آرامش نیاز دارد / تبعیت از سیره ولایت در همدلی بیشتر

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: آنهایی که به تفرقه و دو دستگی دامن می‌زنند به فرموده مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات در مسیر خواهش‌های نفسانی دشمن حرکت می‌کنند و به یقین خائن به این ملت محسوب می‌شوند.

وی ولایت را نقطه وحدت و همدلی دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در حساس‌ترین شرایط و در یک تقارن مبارک در عید غدیر خم بر اهمیت وحدت تاکید کردند که به یقین فلسفه ولایت نیز فلسفه انسجام و اتحادبخشی به حرکت جامعه است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هشدار مقام معظم رهبری به سران سه قوه هشداری به جا، منطقی و حقیقی بود تا چنین اختلاف نظرهایی گزک به دست دشمن ندهد و بیش از گذشته جامعه به دور از التهاب و دو دستگی در مسیر وحدت واقعی گام بردارد.

افضلی‌فرد گفت: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری قطعاً سئوال از رئیس جمهور منتفی است چرا که قبل از این با به حد نصاب نرسیدن امضاها این مسئله‌ منتفی شده بود.

وی تاکید کرد: مجلس بیش از آنکه به چنین مسائلی بپردازند قطعاً در هفته کاری خود با کنار گذاشتن طرح سئوال از رئیس جمهور سعی خواهد کرد با محوریت وحدت مشکلات و نارسایی‌ها را در حوزه اختیارات و وظایف خود به حداقل برساند و اجازه ندهد بیش از این فضای جامعه ملتهب شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: در حالی که دشمنان ما توطئه‌های رنگارنگی را علیه جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده‌اند شایسته آن است که در فضای آرام و اتحاد‌گونه کارها را به جلو ببریم و اجازه ندهیم دشمن از برخی خلا‌ها و روزنه‌ها در استفاده از منابع و ظرفیت‌ها نابجا وارد عمل شود.

افضلی‌فرد خاطرنشان کرد: در حالی که انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه سال اینده را در پیش داریم هرگونه حرکت تشنجی در جامعه مذموم است و باید در رفتارهایمان مراقب باشیم تا دچار گناه عظیم تفرقه و دو دستگی نشویم.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: پیام وحدت‌آفرین رهبر معظم انقلاب منشور حرکت نمایندگان مجلس خواهد بود تا به دنیا نشان دهیم که حول محور ولایت می‌توان اختلاف‌ها را کنار گذاشت و به نقطه اتحاد و همدلی رسید.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول