اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

محور تمام برنامه‌های فرهنگی باید ولایت باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: محور و مدار تمام برنامه‌های فرهنگی باید ولایت باشد.

محور تمام برنامه‌های فرهنگی باید ولایت باشد

آیت‌الله سید علی‌اکبر قریشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عید غدیر به عنوان لطف و کرم خداوند نسبت به بشریت برای کمال دین اسلام است.

وی افزود: بیرق مبارزه با استکبار و زیاده‌خواهی‌ها همیشه بر دوش امیرمومنان علی (ع) به عنوان نماد غدیر بوده است و لذا ما نیز باید به تبعیت از آن امام همام در مبارزه با استکبار به وظایف خود عمل می‌کنیم.

قریشی با اشاره به اینکه عید غدیر خم بزرگ‌ترین عید شیعیان است، اضافه کرد: شیعیان باید در ترویج فرهنگ غدیر با ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه عید غدیر، عید الله‌اکبر و عید آل محمد(ص) و ارزشمندترین و والاترین عید اسلامی است، تصریح کرد: بی‌شک عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ است و هیچ روزی در طول سال فرخنده‌تر و مبارک‌تر از این روز مقدس نزد شیعیان اهل بیت(ع) نیست.

به گفته نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری غدیر، حساس‌ترین مقطع اسلام است که در آغاز شکوفایى، دین خدا را از خطر حتمى دشمنان داخلى و خارجى در بُعد فکرى و معنوى نجات داد و همه باید در تبیین آن بکوشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: ولایت اصلی‌ترین رکن مکتب اسلام است که در جامعه ما نیز با عنوان ولایت فقیه مورد تاکید و تعظیم قانون اساسی و مردم ماست و به یقین تکیه بر آن می‌تواند زمینه نجات امت اسلامی را فراهم آورد.

وی اظهار داشت: عید ولایت عید کامل شدن اندیشه‌ها و باورهای مردم در نظام اسلامی است این روز در حقیقت جشن رهایی بشریت از انفاس شیطانی است چرا که امت حزب‌الله با توسل به ولایت است که می‌تواند از دام شیطانی نجات پیدا کند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول