اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مطالعات سازمان ترافیک شهرداری قزوین:

اصلاح هندسی میدان قدس قزوین آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر واحد مطالعات سازمان ترافیک شهرداری گفت: پروژه اصلاح هندسی میدان قدس قزوین در آینده نزدیک به اجرا در می‌آید.

اصلاح هندسی میدان قدس قزوین آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، فرزانه منتظری، مدیر واحد مطالعات سازمان ترافیک با اعلام این خبر اظهار کرد: با بهره‌برداری از تقاطع‌های غیر همسطح سرداران و نصر و انسداد تقاطع شهید بابایی، نقش محور شهید بهشتی به عنوان محور شریانی درجه یک در شبکه معابر شهر قزوین پررنگ شده و اجرای اصلاح هندسی در آن، به ویژه در میدان قدس در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول به دیگر عوامل اجرای پروژه اصلاح هندسی میدان قدس اشاره و عنوان کرد: به منظور کاهش تداخل جریان ترافیک با محور شهید بهشتی و ایمن‌سازی تبادل‌هایی که در میدان ارتش صورت می‌گیرد، حذف این تبادل‌ها و انتقال آن به فاصله‌ای مناسب در طرفین این تقاطع (تقاطع غیر همسطح نصر و میدان قدس) به عنوان راهکار توصیه می‌شود.

وی عنوان کرد: با حذف تبادل‌های میدان ارتش و انتقال بخشی از آن به میدان قدس، این سازمان نسبت به تهیه طرح اصلاح هندسی میدان مذکور به منظور اصلاح راستگردها و قوس جزیره مرکزی و سیستم دفع آب‌های سطحی اقدام کرده است.

منتظری خاطرنشان کرد‌: با توجه به افزایش بار ترافیکی میدان قدس، نصب چراغ راهنمایی برای ساماندهی ترافیک عبوری از این تقاطع به عنوان راهکار میان مدت در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک قرار دارد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول