اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر چالوس:

اعتبارات عمرانی شهرداری چالوس از بودجه جاری پیشی گرفت

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر چالوس گفت: اعتبارات عمرانی چالوس از بودجه جاری پیشی گرفت.

اعتبارات عمرانی شهرداری چالوس از بودجه جاری پیشی گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، غلامحسین خلج سه شنبه شب در جلسه شورای شهر چالوس با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شهردار این شهر اظهار داشت: پس از رایزنی‌های مختلف با ایمان به تجارب علمی و عملی و با توجه به رزومه کاری در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری از ندرلو سراغ داشتیم وی را بعنوان شهردار چالوس انتخاب کردیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده فرهنگی توسط شهردار چالوس یادآور شد: ساماندهی بنر‌های تبلیغاتی در سطح شهر و ایجاد مکان مناسب برای تبلیغات اقدام موثری بود که برای زیباسازی شهر انجام شد.

نائب رئیس شورای شهر چالوس دیگر اقدام انجام شده توسط شهردار چالوس را ساماندهی برگه‌های تبلیغاتی دانست که بیشتر فضای سطح شهر را پر می‌کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر چالوس ارائه خدمات الکترونیکی را از دیگر اقدامات اساسی شهردار عنوان کرد و اذعان داشت: توجه ویژه به صرفه‌جویی در هزینه‌های شهرداری و افزایش هزینه‌های عمرانی به جای هزینه‌های جاری و رعایت اصل 44 و برون سپاری از دیگر نکات مثبت و بسیار حائز اهمیت در عملکرد شهردار چالوس است.

خلج در ادامه یادآور شد: تعداد مناقصاتی که در بخش خدمات‌رسانی و عمرانی در شش ماه اول امسال بسته شد نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.

این مسئول با بیان اینکه شهردار چالوس توجه خاص و ویژه‌ای به قشر زحمتکش کارگر دارد، عنوان کرد: حقوق کارکنان شهرداری چالوس با اضافه کاری‌های آنان به موقع پرداخت می‌شود و این نشان از مسیر درآمدی موفق و مدیریت با برنامه است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول