اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا خبر داد

توسعه طرح‌های عمرانی ورزشی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا از توسعه طرح‌های عمرانی ورزشی در راستای گسترش فرهنگ ورزش در این شهرستان خبر داد.

توسعه طرح‌های عمرانی ورزشی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، استان قزوین احد احمدی عصر امروز در دیدار با مسئولان، ورزشکاران و تعدادی از هیئت‌های ورزشی شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: امر ورزش و دعوت به آن از مصادیق مهم امر به معروف بوده که سلامت جسمانی و نشاط افراد را تضمین و سبب ایجاد انگیزه قوی برای کار در افراد می‌شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: تلاش برای ایجاد بستر‌های لازم در راستای توسعه ورزش در جامعه ضروری است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا در راستای نهادینه‌ کردن فرهنگ ورزشی و شناسایی افراد و جوانان مستعد در این عرصه عنوان کرد: امیدواریم که این تلاش‌ها همچنان تا دستیابی به قله‌های عرصه ورزش و نشاط استمرار یابد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: در حوزه هیئت‌های ورزشی نیز مسئولان گام‌های مؤثر و رضایت‌بخش را برداشته‌اند که لازم است است حرکت‌ها در بخش هیئت‌های ورزشی نیز ادامه داشته باشد.

احمدی با بیان اینکه سرانه و شاخص حمایت از ورزشکاران در این شهرستان از ابتدای آغاز دولت نهم تاکنون گسترش چشم‌گیر و قابل تقدیری را داشته، عنوان کرد: بهره‌برداری از ده‌ها طرح و پروژه مهم و مختلف ورزشی، ایجاد زیرساخت‌ها و پیگیری مطالبات و درخواست‌های ورزشکاران و مسئولان هیئت‌های ورزشی، توسعه عرصه‌ ورزش‌های شهروندی، ساخت و بهر‌ه‌برداری از چند سالن ورزشی، تخصیص اعتبارهای ویژه به منظور حمایت از نخبگان ورزشی و نیز توسعه بخش‌های کمتر فعال ورزشی در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان از فعالیت‌های دولت نهم و دهم برای مردم و به ویژه جوانان این شهرستان در چند سال اخیر است.

وی تأکید کرد: با توجه به لزوم توجه مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان بویین زهرا به دغدغه‌های ورزشکاران رشته‌های مختلف و نیز اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های خوب در حوزه ورزشی لازم است که این مهم در دستور کار جدی هیئت‌ها قرار داشته باشد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: در بخش استعداد‌یابی نیز لازم است که با تدبیری ویژه مسئولان نسبت به شناسایی و کشف نخبه‌های برتر ورزشی در این شهرستان اقدام کرده و زمینه را برای افتخارآفرینی ورزشکاران مهیا کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول