اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناوه:

رسانه‎ها خدمات ماندگار مسئولان در پروژه‎های عمرانی را منعکس کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناوه گفت: رسانه‎ها در انعکاس و اطلاع‎رسانی خدمات مؤثر و ماندگار مسئولان در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرها و روستاهای استان همت کنند.

رسانه‎ها خدمات ماندگار مسئولان در پروژه‎های عمرانی را منعکس کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی‌حسینی صبح امروز در آیین بهره‎برداری از فاز 2 بلوار بندر گناوه اظهار داشت: افتتاح این دست پروژه‎ها مایه مباهات است و انعکاس گسترده این خدمت ماندگار در رسانه‎ها برای آگاهی بهتر شهروندان ضروری است.

وی اضافه کرد: با بهره‎برداری از این بلوار، بخش مهمی از گره ترافیکی شهر گناوه به ویژه در محله نوروزآباد برطرف شده و عبور و مرور محموله‎های گمرکی هم تسهیل می‎شود.

امام جمعه گناوه گفت: از اعضای محترم شورا، شهردار، پرسنل شهرداری و پیمانکار که با همت خود این خیابان را در ایام مبارک دهه ولایت به بهره‎برداری رسانده‎اند سپاسگزاریم.

شهردار گناوه نیز در این آیین با قدردانی از صبر و حوصله شهروندان به ویژه ساکنان محله گفت: از اولین روزهای حضور در شهرداری یکی از بزرگترین آرزوهایم احداث این پروژه و رهایی شهروندان عزیز از مشکلات ترافیکی و خطرات عبور متعدد خودروها در مناطق مسکونی نوروزآباد بوده است.

بیروتی حضور و همراهی امام جمعه، مسئولان شهرستانی، اعضای شورای شهر و شهروندان گناوه در افتتاح پروژه‎ها و حمایت از تلاش‎های شهرداری را مایه دلگرمی خود و همکارانش دانست و عنوان کرد: معتقدم مردم ما لایق بیش از این‎ها هستند و باید برای خدمت به آنها بیش از پیش تلاش کنیم.

معاون فرهنگی شهرداری گناوه نیز با تقدیر از اهالی قدرشناس نوروزآباد گفت: عبور مکرر محموله‎های گمرکی از خیابان‎های گناوه به ویژه در محله نوروزآباد مشکلات و خطرات مالی و جانی زیادی را متوجه شهروندان می‎کرد که با بازگشایی خیابان بندر این مشکلات برطرف خواهد شد.

روح‌الله ملک‌زاده با اشاره به وضعیت بسیار نامناسب این منطقه در سال‌های قبل گفت: خوشحالیم که امروز با همت شهردار گناوه و سایر همکارانمان در شهرداری گناوه شاهد تحقق یکی از بزرگ‌ترین پروژه‎های شهرداری برای خدمت بهتر به مردم گناوه هستیم.

معاون فرهنگی شهرداری گناوه، رهایی از آلودگی‎های صوتی ناشی از تردد وسایل نقلیه در خیابان تختی، رونق اقتصادی منطقه و بهبود مبلمان شهری گناوه را از دستاوردهای مهم افتتاح این پروژه دانست و افزود: همچون همیشه معتقدیم مردم صبور و مهربان گناوه شایسته بهترین‎ها هستند و ما نیز می‎کوشیم در حد توان خود به آنها خدمت‎رسانی کنیم.

ملک‌زاده گفت: طول کل این خیابان بزرگ از پارک معلم تا اداره بندر و دریانوردی سه کیلومتر است که پیش از این فاز اول آن افتتاح شده و هم اینکه شاهد افتتاح فاز دوم آن به طول 700 و عرض 30 متر هستیم.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث فاز دوم بلوار بندر را 9 میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد و اذعان داشت: این مبلغ از محل اعتبارات استانی شهرداری گناوه هزینه خواهد شد.

این مسئول با تقدیر از تلاش‌های پیمانکار برای احداث به موقع این خیابان متذکر شد: شرکت عمران صنعت در حالی که بخش‎های زیادی از مطالبات خود را دریافت نکرده، خیابان بندر را با کیفیتی رضایت‎بخش در زمان تعیین شده به بهره‎برداری رساند و به پیشرفت‎های چشمگیری نیز در احداث فاز سوم این پروژه بزرگ دست یافته است.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول