اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاریجانی تأکید کرد

اهتمام مسئولان برای توسعه پروژه‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی بر اهتمام ویژه مسئولان برای توسعه پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و گفت: برای تحقق اهداف باید از توان بخش خصوصی نیز استفاده شود.

اهتمام مسئولان برای توسعه پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی لاریجانی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح جانبازان در کلانشهر کرج اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم استانی آباد و پیشرفته داشته باشیم مسئولان باید اهتمام ویژه‌ای را بر اجرای پروژه‌های عمرانی داشته و در این مسیر تلاش دو چندان کنند.

وی ادامه داد: شورا و شهرداری کرج در تحقق این مهم تلاش جدی را داشته و برای توسعه و آبادانی کلانشهر کرج گا‌م‌های اساسی را برداشته‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های شهری را نمی‌توان تنها با بودجه دولتی به مرحله بهره‌برداری رساند، افزود: برای تحقق اهداف باید از توان و ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز بهره برد.

اجرای عدالت مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود بر اجرای عدالت توسط مسئولان تأکید کرد و گفت: مسئولان باید به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و با سرلوحه قرار دادن آن در کارهای خود زمینه رضایتمندی مردم را فراهم آورند.

وی گفت: ایجاد طرح‌های عمرانی، توسعه‌ای و خدماتی در مناطق مختلف باید به صورت یکسان باشد و همه اقشار مختلف مردم از خدمات شهری یکسانی بهره‌مند شوند.

لاریجانی تصریح کرد: اجرای عدالت در برنامه پنجم توسعه نیز به صورت ویژه پرداخته شده است.

استان البرز شاهد افتتاح پروژه‌های ملی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استان البرز از زمان تأسیس تاکنون شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های ملی بوده است که این مهم نشان دهنده تلاش مسئولان این استان به منظور پیشرفت و توسعه و آبادانی البرز است.

لاریجانی تأکید کرد: در واقع وحدت و تعامل شورا و شهرداری و دیگر مسئولان موجب اجرا، احداث و افتتاح چنین پروژه‌های کشوری و ملی شده است که باید این وحدت رویه ادامه یابد تا مشکلات شهروندان در بخش‌های مختلف به خصوص ترافیکی برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور اعلام کرد: در بودجه سال آینده نمی‌توان مثل سال جاری و گذشته اعتبار به بخش‌های عمرانی اختصاص داد که در این زمینه باید از راهکارهای مختلف از جمله فروش اوراق مشارکت، تهاتر و بخش خصوصی در اجرای طرح‌ها استفاده کرد.

لاریجانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری عنوان کرد: باید با حمایت از کار و سرمایه ایرانی رونق بیشتر اقتصادی کشور را فراهم آوریم و کشور را به سمت آبادانی بیشتر سوق دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت دانش‌آموز شهید حسین فهمیده اشاره کرد و افزود: امروز دانش‌آموزان الگویی بسیار بزرگ را دارند و می‌توانند شجاعت و از خودگذشتگی این شهید بزگوار را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

انتهای پیام/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول