اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری

2 پروژه عمرانی در اراک کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استان عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی آغاز شد.

2 پروژه عمرانی در اراک کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عصر امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح و اصلاح هندسی کمربندی شمالی اراک آغاز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک در مراسم کلنگ‌زنی همزمان این دو پروژه گفت: امروز شهرداری فعالیت‌های عمرانی بسیاری را در دست اجرا دارد و یکی از بهترین دوران فعالیت عمرانی خود را سپری می‌کند.

منوچهر کاظمی اظهار داشت: در چند ماه گذشته شهرداری با مشکلات متعددی مواجه شده بود، اما با وجود همه این مشکلات روند عمران و آبادانی شهر لحظه‌ای متوقف نشد.

وی تصریح کرد: شهرداری ثابت کرده که هیچ مسئله‌ای نمی‌تواند مانع از فعالیت‌های عمرانی این شهر شود و همچنان پر توان به فعالیت‌های سازندگی خود ادامه خواهد داد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به طرح‌های عمرانی اراک خاطر نشان ساخت: شهرداری اراک احداث شش تقاطع غیرهمسطح را در دستور کار دارد که تقاطع غیرهمسطح میدان فراهان با اعتباری بالغ بر 112 میلیارد تومان احداث می‌شود.

کاظمی افزود: پروژه تعریض خیابان شهید فردین‌پور یکی از طرح‌های در دست اقدام شهرداری است که هم‌اکنون 50 درصد از اقدامات مربوط به اجرای این پروژه به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه 55 متری افزود: امروز جلسه‌ای به منظور پیگیری نحوه اجرای این طرح برگزار شد که امید می‌رود ظرف یک ماه آینده شاهد آغاز عملیات فاز یک این پروژه باشیم.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول