اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل پدافند غیرعامل قزوین:

پروژه‌های عمرانی باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل پدافند غیر عامل استان قزوین گفت: همه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند.

پروژه‌های عمرانی باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فرج‌الله فصیحی رامندی اظهار کرد: فرمان تشکیل پدافند غیرعامل در سال 82 توسط مقام معظم رهبری مطرح شد که در این مدت با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع، ساختار سازمانی جدیدی در 10 وزارتخانه‌ کشور به عنوان پدافند غیرعامل تشکیل شده و در استان‌ها نیز از مهر ماه راه‌اندازی اداره‌کل پدافند غیرعامل به استانداری‌ها ابلاغ شده است.

سرپرست اداره‌کل پدافند غیرعامل استان قزوین با اشاره به نام‌گذاری هفته پدافند غیرعامل از شش تا 12 آبان ماه تصریح کرد: پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که بدون استفاده از سلاح و به منظور بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم خدمت و تسریع در مدیریت بحران و مقاومت در شرایط جنگی و مقابله با تهدیدات دشمن صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان در این زمینه خاطرنشان کرد: به منظور افزایش آگاهی و نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل برنامه‌های متنوعی در هفته پدافند غیرعامل طراحی و اجرا می‌شود که از جمله این برنامه‌ها برگزاری چند دوره آموزشی برای مدیران و کارشناسان دستگاه‌ها و برگزاری رزمایش در این خصوص است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول