اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید غدیر

6 پروژه عمرانی در کرج به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: همزمان با عدید غدیر 6 پروژه عمرانی در کرج به بهره‌برداری می‌رسد.

6 پروژه عمرانی در کرج به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های در دست احداث کرج اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم و همچنین توسعه طرح‌های عمرانی 6 پروژه و طرح عمرانی در منطقه 12 کرج به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا با احداث طرح‌های عمرانی در مناطق مختلف کرج میزان خدمات را در تمام مناطق کرج به صورت یکسان کنیم.

*افتتاح فاز اول بوستان شهدای خبرنگار در کرج

شهردار کرج در ادامه سخنان خود به یکی از طرح‌هایی که همزمان با روز عید غدیر به بهره‌برداری می‌رسد اشاره کرد و گفت: همزمان با این عید بزرگ فاز اول بوستان شهدای خبرنگار در منطقه 12 کرج به بهره‌برداری می‌رسد.

آقازاده این اقدام را یک کار فرهنگی عنوان کرد و افزود: با احداث این بوستان یاد و خاطره شهدای مطبوعات و رسانه‌ها برای همیشه در دل‌ها و یادها جاودان خواهد ماند.

وی افتتاح بلوار امیر کبیر، پیست دوچرخه‌سواری شهدای خبرنگار، آسفالت معراج‌های 12 گانه، بازگشایی و اتصال بلوار آزادی به اراضی ساماندهی (فاز 6) مهرشهر و اتمام پیاده‌روسازی بلوار آزادی کیانمهر را جزو شش پروژه‌ای عنوان کرد که در روز عید غدیر  افتتاح خواهند شد.

این مسئول توجه بیشتر به این منطقه را از سوی مسئولان خواستار شد و افزود: منطقه 12 کرج بیش از مناطق دیگر نیازمند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی است لذا مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید به این مهم توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

آقازاده با اعلام این که این منطقه هفت ماه است که تاسیس شده ادامه داد: با توجه به تازه تأسیس بودن این منطقه موفق شده‌ایم رتبه سوم را در زمینه لکه‌گیری و پخش آسفالت بین شهرداری‌های کرج کسب کند و در این زمنیه رضایت نسبی شهروندان را نیز به دست آورد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول