اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و جوانان سوادکوه:

سوادکوه 2300 ورزشکار سازمان‌یافته دارد

خبرگزاری فارس: معاون اداره ورزش و جوانان سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های ورزشی سوادکوه، گفت: شهرستان سوادکوه 2 هزار و 300 ورزشکار سازمان یافته دارد.

سوادکوه 2300 ورزشکار سازمان‌یافته دارد

رضا احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از ساماندهی ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی در قالب آیین نامه‌های این اداره خبر داد و گفت: بیمه ورزشی، ملاک تعداد ورزشکاران سازمان یافته است.

معاون اداره ورزش و جوانان سوادکوه به فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی در سوادکوه اشاره کرد و با تاکید بر افزایش کمی و کیفی ورزشکاران، گفت: 2 هزار و 300 ورزشکار در شش ماهه اول سال جاری سازماندهی شده‌اند.

وی افزود: 467 نفر از ورزشکاران سازماندهی شده را بانوان و یک هزار و 833 نفر دیکر را مردان تشکیل می‌دهند و هماهنگی برای فعالیت بیشتر هیئت ورزشی هم انجام می‌شود.

احمدزاده از کسب عنوان ورزشی توسط 15 رشته ورزشی سوادکوه در میادین استانی، ملی و بین‌المللی خبر داد و افزود: رشته‌های کاراته، کشتی، دو ومیدانی، تکواندو، بوکس، جودو و آمادگی جسمانی از رشته‌های دارای عنوان شهرستان سوادکوه را تشکیل داده است.

معاون اداره ورزش و جوانان سوادکوه با تاکید بر استفاده بهینه از توانمندی‌های ورزشی سوادکوه، خاطرنشان کرد: 35 عنوان کسب شده سوادکوه در شش ماه اول سال جاری توسط بانوان و 91 عنوان دیگر توسط آقایان به دست آمده است.

وی بر ارتباط گسترده‌تر فعالان ورزشی با اداره ورزش و جوانان سوادکوه اشاره کرد و با اشاره به استعدادهای ورزشی سوادکوه، یادآور شد: اجرایی شدن توانمندی‌های ورزشی سوادکوه به هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر مسئولان و ورزشکاران و علاقمندان بستگی دارد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول