اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای قائمشهر مطرح کرد

استمداد شناگران قائمشهر از وزیر ورزش

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای قائمشهر به علت توجه به وضعیت شنای قائمشهر از وزیر ورزش و جوانان استمداد طلبید.

استمداد شناگران قائمشهر از وزیر ورزش

ناصر علی‌ن‍ژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قائمشهر بیان داشت: تیم شنای شهرستان قائمشهر در طول سه سال گذشته به عنوان تیم منتخب استان حائز رتبه اول این رقابت‌ها شد.

وی افزود: شنای قائمشهر با توجه به محروم‌بودن از یک استخر، چهار شناگر نوجوان این هیئت توانستند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

علی‌نژادادامه داد: شهرستان قائمشهر دارای سه استخر است که از این سه استخر دو استخر خصوصی و تنها استخر دولتی این شهرستان استخر هلال احمر بوده که حاضر شدیم در مناقصه این استخر شرکت کنیم ولی با توجه به دادن رقم کارشناسی موفق به در اختیار گرفتن این استخر نشدیم.

وی گفت: تمامی شناگران چه دختر و چه پسر مجبور به این هستند که بابت تمرینات با دریافت بلیط به این استخرها مراجعه کنند.

این مسئول اذعان داشت: همت همه بر این باشد تا زمینی تهیه شود و یک استخر دولتی زده تا شناگر ما از داشتن یک مجموعه مناسب برخوردار شوند.

علی‌نژاد ادامه داد: من به عنوان رئیس هیئت شنای این شهرستان به نمایندگی از شناگران قائمشهری از وزیر ورزش و جوانان استمداد دارم تا به داد شنای این شهرستان برسد و شناگران خوب‌مان بتوانند آینده این ورزش را رقم بزنند.

وی بیان کرد: تاکنون ریالی از هیچ ارگانی به ما کمک نشده حتی اداره ورزش و جوانان. پس خواهشم از اداره ورزش و جوانان این است که توجه بیشتری به این ورزش داشته و تمامی مشکلات این رشته بر دوش هیئت است.

وی در پایان گفت: از خانواده شناگران قائمشهر تشکر می‌کنم که با حمایت‌های بی‌دریغ خود تنها حامی ما هستند، این شهرستان ظرفیت بالایی دارد پس می‌طلبد که مسولان به فکر این ورزش باشند و ما را تنها نگذارند.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول