اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نیشابور:

با تبعیت از مقام معظم رهبری از اسلام دفاع می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت نیشابور گفت: به عنوان سرباز ولایت اعلام می‌کنیم پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده‌ایم و از اسلام دفاع می‌کنیم.

با تبعیت از مقام معظم رهبری از اسلام دفاع می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام محمدکاظم رجایی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نیشابور اظهار کرد: یکی از مقامات آمریکایی اعتراف کرده است که هر گاه برنامه‌ریزی علیه انقلاب اسلامی ایران می‌کنیم، رهبر ایران با یک سخنرانی زحمات ما را نقش بر آب می‌کند.

وی افزود: پوتین رئیس ‌جمهور روسیه پس از سفر به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری، در دیدار با خبرنگاران در روسیه گفته بود: من مسیح را در ایران دیدم.

رجایی خاطرنشان کرد: علامه حسن‌زاده‌آملی در دیداری با رهبر معظم انقلاب در مقابل ایشان دو زانو می‌نشینند و ایشان را مولا و آقا خطاب می‌کنند و آقا پاسخ داده بودند که شما مرا این‌طور خطاب نکنید که علامه پاسخ داده بودند اگر از شما یک مکروه سراغ می‌داشتم این جمله را به ‌کار نمی‌بردم.

امام جمعه موقت نیشابور ادامه داد: علامه حسن‌زاده فرموده‌اند "مردم گوش‌شان به دهان مقام معظم رهبری باشد چرا که گوش ایشان به امام زمان(عج) است".

رجایی افزود: حضرت امام(ره) درباره مقام معظم رهبری می‌فرمودند: بنده از ایشان لذت می‌برم که در سفرهای خارجی برای اسلام عزت می‌آفرینند.

وی یادآور شد: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفته بود در روزهای آخر حیات امام، ایشان آقا را به عنوان برادر خطاب می‌کردند و ما معنای آن را نمی‌فهمیدیم تا اینکه ایشان به عنوان رهبر انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: خداوند هر چند امام راحل عزیز را از ایران گرفت ولی گوهر ارزشمند مقام معظم رهبری را به ایران عطا کرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول