اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

مردم با تبعیت از رهبری مشکلات اقتصادی را سپری می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: مردم ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب مبارزه اقتصادی را به جهاد اقتصادی تبدیل کرده و مشکلات اقتصادی را سپری می‌کنند.

مردم با تبعیت از رهبری مشکلات اقتصادی را سپری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر یکی از تهاجمات دشمنان را تهاجم اقتصادی ذکر کرد و اظهار داشت: یکی از اشکال تهاجم اقتصادی این است که دشمن تلاش می‌کند از ورود فناوری و علم به کشورها جلوگیری کرده و آنان را عقب مانده اقتصادی نگه دارد.

وی افزود: ترور دانشمندان نیز از دیگر ترفندهای دشمنان برای تهاجم اقتصادی است و همواره از به قدرت رسیدن کشورهای در حال توسعه در هراس هستند.

امام جمعه بوشهر خاطر نشان کرد: مردم ایران در کنار رهبر معظم انقلاب مبارزه اقتصادی را به جهاد ‌اقتصادی تبدیل کرده و تلاش‌های دشمنان در عرصه تهاجم اقتصادی را ناکام می‌گذارند.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد فضایی هستند تا با ایجاد تورم در داخل کشور ایران را دچار انزوای اقتصادی کرده اما مردم ایران با روحیه امید و جوانی این بحران را سپری می‌کنند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مردم ایران از متون فاخر دینی آموخته‌اند که دشمنان هرگونه فشاری که به آنان بیاورند از بیرق دین خارج نمی‌شوند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از بانوان کشورهای اسلامی گفت: نگاه غرب به زن نگاه برده‌کشی و نگاه اهانت‌آمیز است و از زن به‌عنوان عامل ترویج فساد استفاده می‌کند ولی نگاه اسلام به زن نگاه کرامت، عزت و بزرگی است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: حضور زنان در عرصه بیداری اسلامی بسیار تأثیرگذار بوده و در کشورهایی که بیداری اسلامی در آن شکل گرفته زنان نقش مهمی داشته‌اند.

وی افزود: از صدر اسلام تاکنون جبهه ضد دین، تهاجم به اشکال مختلف را به جبهه دینی آغاز کرده و ادامه می‌دهند.

امام جمعه بوشهر گفت: یکی از مهم‌ترین ابعاد اخلاق انسان اخلاق اجتماعی است و وجود انسان مؤمن همواره در جامعه احساس می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: انسان با ایمان انسانی است که وجودش سرشار از فضایل اخلاقی است و از رذایل اخلاقی نیز مبراست.

صفایی‌بوشهری با محکوم کردن ترور شیخ نمر در عربستان اضافه کرد: امیدواریم هر چه زودتر مسئولان این جنایت محکوم شده و مردم عربستان به سلامت و آزادی در جامعه خود دست یابند.

امام جمعه بوشهر در پایان از مسئولان وزارت نفت به ویژه معاون نیروی انسانی وزیر به خاطر سهمیه جدید استخدام 166 نیروی بومی استان بوشهر در وزارت نفت قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول