اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی دشتی:

ناجا با تبعیت از رهبری در تامین امنیت جامعه تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی دشتی گفت: نیروی انتظامی با توکل بر نیروی ایمان و بصیرت و با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر تامین امنیت در جامعه گام برمی‌دارد.

ناجا با تبعیت از رهبری در تامین امنیت جامعه تلاش می‌کند

حجت‌الاسلام علی ضماهنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به فعالیت‌های این یگان در هفته ناجا گفت: عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی دشتی نیز مانند سایر یگان‌ها فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی متنوعی را در هفته ناجا برگزار کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی دشتی افزود: از جمله این برنامه‌ها برگزاری نشست بصیرت دینی و آگاه‌سازی سیاسی با دعوت از سخنرانان و اساتید مجرب جهت خانواده‌های نیروی انتظامی بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری جلسه مشاوره مذهبی و اجتماعی برای کارکنان و خانواده‌های آنها، برگزاری روایت ایثارگری‌های رزمندگان توسط راویان دفاع مقدس و برگزاری جلسات اخوت بین کارکنان انتظامی با موضوع تبیین ضرورت برقراری امنیت اخلاقی در جامعه از دیگر برنامه‌های این یگان بوده است.

ضماهنی اضافه کرد: برگزاری کلاس آموزشی برای فرزندان کارکنان، بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگر نیروی انتظامی، عیادت از کارکنان بیمار و بازنشسته، هماهنگی با ستاد نماز جمعه برای سخنرانی فرمانده انتظامی دشتی قبل از قرائت خطبه‌ها و برگزاری زیارت عاشورا پس از غبارروبی گلزار شهدا از دیگر فعالیت‌های عقیدتی سیاسی انتظامی دشتی بوده است.

وی یادآور شد: در روز پایانی هفته ناجا کارکنان با حضور در نماز جمعه خورموج بیعت مجدد خود را با آرمان‌های امام و شهدا و دستاوردهای انقلاب و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی دشتی گفت: نیروی انتظامی با توکل بر نیروی ایمان و بصیرت و با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر تامین امنیت در جامعه گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول