اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

مهم‌ترین تکلیف در زمان انتظار تبعیت از رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: مهم‌ترین تکلیف در زمان انتظار تبعیت کردن از مقام معظم رهبری است.

مهم‌ترین تکلیف در زمان انتظار تبعیت از رهبری است

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب ضمن اینکه فرا رسیدن جشن بزرگ نیمه‌شعبان را به همه شیعیان جهان تبریک گفت، اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه‌ای که در زمان انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) بر دوش مسلمانان قرار گرفته است پیروی کردن از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه باید مسلمانان به ویژه مردم ایران اسلامی با آداب انتظار به معنای واقعی کلمه آشنا شوند، گفت: اقشار مختلف مردم در طول زمان غیبت امام دوازدهم یک سری وظایف را بر دوش دارند که با انجام دادن آن شرایط برای ظهور ایشان فراهم می‌شود.

قهرمانی با اشاره به اینکه لازمه و مقدمه قدم گذاشتن در این راه شناخت حضرت مهدی (عج) و شناساندن آن به سایر آحاد جامعه است، ادامه داد: دشمنان خودکامه حکومت‌های اسلامی برای تداعی کردن یک تصویر نادرست در اذهان عمومی کمر همت بسته‌اند لذا باید این قبیل تلاش‌ها را با روشنگری‌های خود عبث و بیهوده کنیم.

وی مردم را برای شرکت در جشن‌های میلاد این امام بزرگوار دعوت کرد و اظهار داشت:  برای اینکه دشمنان این دین آسمانی برای اینکه به بی‌نتیجه بودن فعالیت‌های مذموم خود بیش از بیش واقف شوند باید مردم اعم از پیر و جوان در جشن میلاد این امام بزرگ شیعیان با اشتیاق بیشتری حضور پیدا کنند.

امام جمعه میاندوآب اظهار داشت: مسلمانان باید بیش از دشمنان برای به تصویر کشیدن زمان ظهور تلاش کنند و در این راه از مخالفان و معاندان پیشی بگیرند به این ترتیب تصور درستی از امام زمان (عج) در ذهن و تفکر  مسلمانان شکل می‌گیرد از طرف دیگر رسانه‌های جمعی و اساتید نیز باید در این حوزه وارد شوند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول