اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

با تبعیت از اندیشه امام و رهبری به مقابله با جنگ نرم برویم

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: با تبعیت از اندیشه امام و رهبری به مقابله با جنگ نرم برویم.

با تبعیت از اندیشه امام و رهبری به مقابله با جنگ نرم برویم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز عصر دوشنبه در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) از مسائل مهمی است که در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تحقق این هدف است.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از مسائلی است که در این ایام سبب آشنایی جوانان و نوجوانان با ابعاد شخصیتی معمار کبیر انقلاب اسلامی می‌شود و مسئولان فرهنگی و سیاسی در این ایام باید با توجه ویژه خود زمینه‌ساز برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها شوند.

خرم‌روز خاطر نشان کرد: حفظ آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام راحل یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و وظایف مسئولان است که نه تنها در ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب بلکه تمام ایام سال باید مورد توجه قرار گیرد و دستیابی و تحقق این هدف مستلزم حضور و مشارکت فعال تمام مسئولان است.

بخشدار آبپخش ادامه داد: امام خمینی (ره) با تدابیر و رهبری حکیمانه خود نظام سراپا کفر و ظلم پهلوی را سرنگون کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه احکام و ارزش‌های والای اسلام ناب محمدی را جایگزین آن ساخت و تمام پیشرفت‌های علمی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و ... ایران اسلامی به برکت این نظام مقدس است.

خرم‌روز با تاکید بر مشارکت عمومی در پاسداشت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اذعان کرد: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از مسائل مهمی است که همگان باید در برگزاری هرچه بهتر آن مشارکت داشته‌ باشند و با برنامه‌ریزی دقیق و حضور فعال خود زمینه را برای پاسداشت هر چه بهتر این روز مهیا کنند.

وی اضافه کرد: یکی از مسائل مهمی که در قالب برنامه‌های ستاد ارتحال امام مورد توجه است، اعزام افراد به مرقد مطهر امام خمینی (ره) است و پس از تعیین سهمیه اعزامی بخش آبپخش شاهد نام‌نویسی از متقاضیان اعزام به مرقد مطهر امام در سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب خواهیم بود.

خرم‌روز با تاکید بر آنکه ما امروز هر چه کنیم جبران سهم کوچکی از برکات نظام و انقلاب اسلامی نمی‌شود گفت: مردم و مسئولان باید هر چه در توان دارند برای برپایی باشکوه این مراسم به کار گرفته و بدانند که هر چه در این راه تلاش کنند باز هم کاری نکرده‌اند چرا که امام خمینی (ره) از جایگاه رفیع و بلندی برخوردار است که هیچکس توانایی بیان آن جایگاه را ندارد.

بخشدار آبپخش ادامه داد: امروز پیروی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب از وظایف همه مردم است و باید با تبعیت از ایشان زمینه‌ساز توسعه و ترقی جایگاه ایران اسلامی در سطح جهانی باشیم.

خرم‌روز یادآور شد: باید با تبعیت از اندیشه امام و رهبری به مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برویم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول