اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

مردم در تبعیت از فرامین رهبری هوشیار هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین ضمن تقدیر از مشارکت 93 درصدی قیروکارزینی‌ها در انتخابات مجلس نهم گفت: مردم نشان دادند در تبعیت از فرامین رهبری هوشیار هستند.

مردم در تبعیت از فرامین رهبری هوشیار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین عبدالحسن صمدنژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایات خداوند در دوره حاکمیت قرآن و اسلام در سرزمین متمدن ایران و عصر بیداری اسلامی در سایر بلاد مسلمین یک بار دیگر حقیقت راه درست انقلاب اسلامی با حضور چشمگیر مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تمام مردم جهان نشان داده شد.

وی افزود: در این برهه از زمان که استکبار جهانی با هماهنگی برخی فریب خوردگان داخلی، تمام اهتمام خود را بر عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای گذاشته بود ملت حماسه‌ای دیگر آفرید و به این فرمان رهبری که در روز جمعه مردم ایران سیلی محکمی به استکبار می‌زند جامه عمل پوشاند.

صمدنژاد با اشاره به نقش موثر مقام معظم رهبری در هدایت مسیر انتخابات بیان داشت: مقام معظم رهبری با بیانات ارزنده و گهربار خود سکان هدایت انتخابات را در اقیانوس حوادث به دست گرفتند و با اعلام نکات ظریف و حساس و شناسایی نقاط کور، مسیر حرکت را به درستی رصد کردند و سیر جریان انتخابات را از تنگناهای حساس و پیچیده مانند گذشته گذراندند و مردم نیز نشان دادند که در متابعت از فرامین رهبری هوشیارتر از همیشه هستند.

وی با تبریک مشارکت 93 درصدی مردم شهرستان قیروکارزین به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و صاحب اصلی مملکت، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و دلسوزان واقعی نظام اضافه کرد: مردم قیروکارزین با رعایت شئون اسلامی و اخلاقی، پیروی از دستورات و فرمایشات رهبری و با حضور پرشور و توام با شعور انقلابی، استواری و ایستایی خود را بر آرمان‌های اصلی انقلاب به جهانیان نشان دادند و بی‌اثر بودن تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های اتاق‌های فکر صهیونیستی و استکباری را به سردمداران ظلم و کفر یادآور شدند.

صمدنژاد ضمن تبریک به نامزد منتخب مردم در حوزه انتخابیه فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند و همچنین تقدیر از خدمات و فعالیت‌های نماینده هشت سال گذشته این حوزه انتخابیه تصریح کرد: امیدواریم نماینده منتخب مردم با تکیه بر تقوای الهی، اطاعت از فرامین ولایت مطلقه فقیه و با برنامه‌ریزی علمی و دانش‌محور نماینده‌ای خدوم و موفق در رفع موانع و مشکلات کشور به ویژه مردم حوزه نمایندگی خود باشد.

وی در پایان افزود: برگزاری چنین انتخابات سالم و با امنیت کامل مرهون همکاری و مساعدت تمام عواملی است که در انتخابات نقش داشتند و زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم آوردند.

انتهای پیام/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول