اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه امام صادق(ع):

تبعیت از رهبری موجب تاثیرگذاری ایران در جهان شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) گفت: تبعیت ملت سرافراز ایران اسلامی از منویات مقام معظم رهبری موجب شده تا ایران اسلامی به کشوری تاثیرگذار در جهان مبدل شود.

تبعیت از رهبری موجب تاثیرگذاری ایران در جهان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد رضایی پیش از ظهر امروز در همایش بسیجیان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار به سر می‌برد و همه این موفقیت‌ها را مرهون خون شهدا و رهبری‌های امام خمینی و امام خامنه‌ای هستیم.

رضایی با اشاره به اتفاقاتی که در سال 90 روی داد تصریح کرد: این اتفاقات سبب اقتدار دوچندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقیاس‌های منطقه‌ای و بین‌المللی شد.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران اسلامی بر آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری، دشمنان قسم‌خورده نظام مجبور شده‌اند که به ما به عنوان یک رقیب راهبردی نگاه کنند.

وی اضافه کرد: آنچه که در مذاکرات استانبول بین دکتر جلیلی و گروه 1+5 اتفاق افتاد، نشان از حقانیت و عزتمندی ملت ایران اسلامی است.

رضایی خاطر نشان کرد: امروز قدرت‌های جهانی به این نتیجه رسیده‌اند که بدون دخالت ایران نخواهند توانست مسائل منطقه‌ای و گاها بین‌المللی را حل و فصل کنند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) بیان داشت: دشمنان انقلاب در سال 90 به دنبال ایجاد شکاف بزرگ بین مردم و نظام با ترفندهای گوناگون بودند اما با هوشیاری مردم و مدیریت رهبر فرزانه انقلاب این توطئه‌ها خنثی و به عکس باعث استحکام بیشتر نظام شد.

وی به حساس بودن مباحث داخلی کشور در سال 91 اشاره کرد و افزود: ما در این سال هم با یکدلی و وحدت رویه و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن شاهد شکست دشمن و انزوای بیش از پیش آنان خواهیم بود.  

وی بیان کرد: ولایتمداری ملت بزرگ ما برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی رقم زده است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به خصوص در جاهایی که نظام نیازمند حضور پرشور مردم می‌بود، حضوری پررنگ و چشمگیر داشتند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول