اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دالاهو عنوان کرد

136 نوعروس در انتظار تامین جهیزیه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی دالاهو گفت: امید است با مساعدت خیران و همراهی ادارات شهرستان دالاهو جهیزیه 136 نوعروس پشت نوبت، از طریق کمک‌های مردمی جمع‌آوری و تأمین شود.

136 نوعروس در انتظار تامین جهیزیه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن رخصی در جلسه ستاد تامین جهیزیه طرح کوثر که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دالاهو برگزار شد، اظهار کرد: در شش ماهه اول سال‌جاری 212 مورد کمک هزینه جهیزیه به ارزش 2 میلیارد و 120 میلیون ریال به نوعروسان زیر پوشش پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان دالاهو با اظهار امیدواری گفت: امید است با مساعدت خیران و همراهی ادارات شهرستان دالاهو  جهیزیه 136 نوعروس، پشت نوبت از طریق کمک‌های مردمی جمع‌آوری و تأمین شود.

علی هاشمی‌نیا نیز گفت: از طریق ازدواج‌های عاقلانه نیازهای عاطفی فرد برآورده می‌شود و نسل فردا به وجود می‌آید.

هاشمی‌نیا ادامه داد: همه ادیان الهی به ازدواج نگاه مثبت و قابل احترامی دارند، لذا باید در امر ازدواج تعالیم دینی را سرلوحه قرار داد. 

فرماندار شهرستان دالاهو افزود: جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم بیشتر از نسل جوان تشکیل شده است اما یک‌سری مشکلات از جمله مشکل مالی باعث شده که جوان نتواند ازدواج کند و به این دلیل سن ازدواج بالا رفته است.  

وی بالا رفتن سطح توقعات جوانان، دوستی‌‌های بی‌قید و بند، تجمل‌گرایی، چشم و هم‌چشمی، بیکاری، اعتیاد و ... را از جمله مسائلی برشمرد که باعث بالا رفتن سن ازدواج شده است.

 هاشمی ضمن تقدیر و تشکر از کمیته حضرت امام (ره) شهرستان دالاهو خدمات صادقانه آنها را چشم‌گیر عنوان کرد و گفت: تلاش شما در کمک به فقرا و مستمندان اجر الهی دارد.

فرماندار دالاهو تشویق جوانان به ازدواج و جلوگیری از بالا رفتن سن ازدواج را زمینه برنامه‌ریزی این نهاد انقلابی و کمک خیران دانست.

 

انتهای پیام/ب20  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول