اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد فارسان خبر داد

پرداخت کمک هزینه ازدواج به 120 جوان مددجو در فارسان

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد شهرستان فارسان گفت: 120 نفر از جوانان در شرف ازدواج کمک هزینه تامین جهیزیه و ازدواج دریافت کردند.

پرداخت کمک هزینه ازدواج به 120 جوان مددجو در فارسان

نصرت‌الله موسائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: 120 نفر از جوانان در شرف ازدواج کمک هزینه تامین جهیزیه و ازدواج دریافت کردند.

وی افزود: برای ازدواج این تعداد از دختران و پسران زیر پوشش کمیته امداد افزون بر 880 میلیون ریال هزینه شده است.

موسائی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‎جاری تاکنون 50 مورد کمک هزینه تامین جهیزیه به ارزش هر نفر 10 میلیون ریال به دختران در شرف ازدواج اهدا شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فارسان اضافه کرد: در این مدت 40 نفر از پسران جوان هم کمک هزینه ازدواج از کمیته امداد دریافت کردند که سرانه هر نفر افزون بر 2 میلیون ریال بود و 30 نفر از دختران خانواده‌های نیازمند هم که تحت پوشش کمیته امداد نبودند کمک هزینه تامین جهیزیه دریافت کردند.

وی در ادامه بر ضرورت فراهم‌سازی زمینه ازدواج آسان برای جوانان تأکید کرد و گفت: بدون شک فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ازدواج جوانان آنان را از گناهان و ناهنجاری‌های بسیاری مصون می‌دارد.

موسائی با اشاره به نقش خیران در امر تسهیل ازدواج، گفت: لازم است تا خیران با انجام فرهنگ‌سازی مناسب به سمت فراهم کردن شرایط ازدواج زوج‌های جوان هدایت شوند.

وی تصریح کرد: مقوله ازدواج یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین فرازهای زندگی هر انسان در طول حیات وی به حساب می‌آید و رسیدن به آرامش، مودت و رحمت الهی بر اساس آموزه‌های قرآنی، در بستر یک ازدواج موفق تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول