اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ثلاث باباجانی اعلام کرد

اهدای جهیزیه به 25 نوعروس ثلاث باباجانی

خبرگزاری فارس: فرماندار ثلاث باباجانی گفت: 250 میلیون ریال هزینه جهیزیه نوعروسان ثلاث باباجانی از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین شده است.

اهدای جهیزیه به 25 نوعروس ثلاث باباجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رستگار یوسفی در مراسم جشن ازدواج 25 زوج زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ثلاث باباجانی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد حامی خانواده در راستای حفظ و تسهیل ازدواج جوانان زیر پوشش خود خدمات مطلوبی را در طول سال و به مناسبت‌های مذهبی ارائه می‌دهند.

یوسفی محبوب‌ترین اقدام در اسلام را ازدواج آگاهانه دانست و گفت: ازدواج باید آگاهانه باشد نباید براساس امیال و هوس پایه‌گذاری شود چرا که این پایه خیلی زود خواهد ریخت. 

فرماندار ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه متمکنان مالی در زمینه ازدواج بهتر است به جوانان کمک کنند، ادامه داد: 250 میلیون ریال هزینه جهیزیه این نوعروسان از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین شده است. 

ماموستا ملا‌احمد شیخی نیز گفت‌: ازدواج سنت پیامبر اکرم (ص) است و این سنت باید به‌درستی و با الگو گرفتن از تعالیم اسلامی برگزار شود.

شیخی افزود: بهترین و محبوب‌ترین بنا و اقدام در زندگی ازدواج است و انجام امر ازدواج مصونیت از گناه است و آلودگی روح را از بین می‌برد.

امام جمعه ثلاث باباجانی افزود: جوانان باید برای شروع زندگی توقعات را پایین بیاورند زندگی را برای خود سخت آغاز نکنند و مسئولان مربوطه شرایط ازدواج آسان را برای جوانان و همچنین زمینه را برای مسئولیت‌پذیری آنان در جامعه را فراهم کنند.

 گفتنی است؛ سرانه هر نوعروس در بحث تامین جهیزیه مبلغ 10 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول