اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید غدیر

73 سری جهیزیه به زوج‌های بسیجی نیازمند در خراسان‌رضوی اهدا شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام ‌رضا(ع) از اهدای 73 سری جهیزیه به زوج‌های بسیجی نیازمند با عنوان طرح «تجلی محبت» در خراسان‌رضوی خبر داد.

73 سری جهیزیه به زوج‌های بسیجی نیازمند در خراسان‌رضوی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فاطمه کلاهدوز ظهر امروز در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به زوج های بسیجی نیازمند، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: طرح «تجلی محبت» به مناسبت عید غدیر و با هدف کمک به امر ازدواج با همکاری سپاه امام‌ رضا(ع)، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج جامعه زنان در سطح نواحی مشهد شامل نواحی مالک، حمزه و بینالود اجرا می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام ‌رضا(ع) افزود: این طرح متعلق به زوج‌های بسیجی نیازمندی است که طی گزینش سازمان بسیج صلاحیت نیازمندی آنان تائید شده است و به هر یک از این زوج‌ها یک سری جهیزیه با ارزش مالی بین یک میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون و 500 هزار تومان اختصاص داده می‌شود که تمام اعتبار آن از طریق کمک‌های مردمی تامین شده است.

کلاهدوز گفت: در شش ماه نخست سال نیز 297 جهیزیه به مشمولان این طرح اهدا شد و در مرحله بعدی که 10 بهمن ماه و همزمان با میلاد پیامبر(ص) و دهه فجر است تعداد 63 زوج بسیجی دیگر نیز از طرح اهدای جهیزیه بهره‌مند می‌شوند.

مراسم اهدای جهیزیه‌ها با عنوان طرح «کاروان تجلی محبت» صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولان بسیج از مقابل سازمان صدا و سیمای خراسان‌رضوی صورت گرفت.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول