اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی:

مقدمات ازدواج 548 زوج در آذربایجان‌غربی فراهم شد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: مقدمات ازدواج 548 زوج در قالب تهیه اقلام جهیزیه دختران و تأمین هزینه ازدواج پسران در آذربایجان‌غربی فراهم شد.

مقدمات ازدواج 548 زوج در آذربایجان‌غربی فراهم شد

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اقدامات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه‌های مختلف و به منظور کمک‌رسانی به نیازمندان و حل مشکلات آنان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از اقدامات حمایتی کمیته در زمینه‌های فرهنگی، تأمین مسکن، تأمین جهیزیه و هزینه ازدواج و درمان بیماران نیازمند است، تصریح کرد: این اقدامات در شش ماه نخست سال جاری نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری زمینه‌ای برای تسهیل ازدواج 548 زوج فراهم شده است، اعلام کرد: از این تعداد 508 مورد از دختران زیر پوشش کمیته امداد و 23 مورد دختران خانوارهای نیازمند که زیر پوشش این کمیته نبودند و 17 مورد پسران مددجو در قالب دریافت هدیه ازدواج مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

وی ارزش ریالی اقدامات حمایتی در زمینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج را پنج میلیارد و 259 میلیون و 90 هزار ریال عنوان کرد و گفت: برای حل مشکل ازدواج جوانان استفاده از کمک‌های اجتماعی و همفکری‌های انسانی انکارناپذیر است.

حسین‌زاده با بیان اینکه اقدامات حمایتی در زمینه تأمین مسکن در دو بخش خرید و احداث مسکن و تعمیرات مسکن و انشعابات اجرا می‌شود، گفت: جمعاً 591 مورد خدمات عمرانی در این ارتباط حمایت شده‌اند.

حسین‌زاده با اشاره به ارزش ریالی خدمات عمرانی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در این زمینه دو میلیارد و 60 میلیون و 386 هزار و 336 ریال هزینه شده است و از مجموع 591 مورد خدمات عمرانی 113 مورد در بخش خرید و احداث مسکن و 478 مورد در بخش تعمیرات مسکن و انشعابات است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول