اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد

تشکیل کمیسیون ویژه برای حل مسائل اقتصادی سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی به منظور حل مسائل اقتصادی سیستان‌وبلوچستان، کمیسیون ویژه‌ای در این استان تشکیل می‌شود.

تشکیل کمیسیون ویژه برای حل مسائل اقتصادی سیستان‌وبلوچستان

ارسلان فتحی‌پور در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی فارس از سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: طرح‌های بسیار ارزشی مهر ماندگار که در استان سیستان‌وبلوچستان کلید خوده است برای توسعه پایدار این استان بسیار حیاتی است و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، اولویت باید به طرح‌های نیمه‌تمام داده شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فاریس مبنی بر چگونگی تأمین منابع مالی و اعتباری بودجه طرح‌های مهر ماندگار افزود: در پی فرمایش و تأکید مقام معظم رهبری، هم‌اکنون برای مردم توقع ایجاد شده و باید هرچه زودتر این طرح‌ها عملیاتی شود، به ویژه در استان سیستان‌وبلوچستان، از محل فروش برخی از دارایی‌ها در سال 92-91 منابعی را برای اتمام طرح‌های مذکور در نظر گرفته، که امیدواریم طبق برنامه تصویب شده، اجرایی شود تا شرمنده مردم نشویم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سبقه تاریخی استان سیستان‌وبلوچستان و شراط ویژه منطقه ابراز داشت: مردم صبور و مقاوم این منطقه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند و از این موضوع تمامی نمایندگان مردم در دولت مطلع هستند و نمایندگان استان سیستان‌وبلوچستان را مثل حوزه انتخابی خود پنداشته و دغدغه زیادی برای این استان دارند.

فتحی‌پور از تشکیل کمیسیون ویژه‌ای به منظور رفع مشکلات اقتصادی استان خبر داد و افزود: تا دو ماه آینده برای حل مسائل اقتصادی منطقه، کمیسیون ویژه‌ای را در خود استان تشکیل می‌دهیم.

وی گفت: در واقع استان سیستان‌وبلوچستان قلب تپنده ایران است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول