اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

حمایت از تولید داخلی، هسته اصلی اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید داخلی، هسته اصلی اقتصاد مقاومتی است.

حمایت از تولید داخلی، هسته اصلی اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی امامی عصر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه کارخانه سیگارت‎سازی قرق در مجتمع دخانیات استان گلستان اظهار داشت: اگر بخواهیم اقتصاد کشور نجات پیدا کند باید شرایطی را فراهم کنیم که اقتصاد کاملا مردمی و پویا شود.

وی با بیان اینکه برای توزیع عادلانه ثروت لازم است مردم سهامدار باشند خاطر نشان کرد: مردم باید فرصت پیدا کنند تا مشارکت عمومی فراهم شود که این امر باید از طریق فرآیندهای قانونی صورت بگیرد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تا چقدر در این زمینه موفق بوده و به کارآمدی رسیده‎ایم و چه میزان توانسته‎ایم بهره‎وری را افزایش دهیم قابل تأمل است.

امامی با بیان اینکه تمام تلاش دولت که در راستای منویات مقام معظم رهبری انجام گرفته خوب بوده اما ناکافی است بر این نکته تاکید کرد و افزود: در خلأ جهت‎گیری یک انحرافاتی دیده می‎شود که مقاومت و بازدارندگی ایجاد می‎کند و نگرانی‎هایی را به وجود می‎آورد.

وی اضافه کرد: در راستای واگذاری مجتمع دخانیات به بخش خصوصی، پرسنل خیلی نگران هستند چون بحث امنیت شغلی و بهره‎وری مطرح است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نگاه دولت و نظام بر این بود که مردم سهامدار شوند و بهره‎وری افزایش پیدا کند و سهمی از آن درآمد را سهامداران ببرند نه اینکه درآمد کاهش پیدا کند لذا این نگرانی‎ها سبب مقاومت‎هایی نیز می‎شود.

امامی متذکر شد: اگر در چنین شرایطی بیاییم بهره‎وری را افزایش دهیم و درآمد را بالا ببریم قطعا پرسنل این نگرانی‎ها را پیدا نخواهند کرد و اگر نیروهای انسانی بدانند در سایه اراده آنها و مشارکت جمعی توانسته‎اند سهم تولید و فرصت شغلی را فراهم کنند شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.

وی بیان داشت: معتقدم اهتمام دولت، مجلس و همه ظرفیت‎های ملی باید این شرایط را فراهم کند که مردم به لحاظ روانی به آرامش برسند که این واگذاری تنها راه نجات اقتصاد کشور است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری کاهش تصدی‎گری دولت خوب است تاکید کرد: متاسفانه در اجرای این مهم مشکل داریم که باید به این مسئله توجه شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول