اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک تحلیلگر سیاسی:

اقتصاد کشور را باید با آرامش مدیریت کرد

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر سیاسی گفت: در شرایط فعلی، باید با آرامش اقتصاد کشور را مدیریت تا از برهه فعلی عبور کرد.

اقتصاد کشور را باید با آرامش مدیریت کرد

مهدی ناصحی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اگر نگاهی به سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی داشته باشیم مشاهده می‌کنیم که ایشان فرمودند که در حال حاضر مهمترین موضوع در کشور بحث آرامش است در نتیجه هر کاری که به ناآرامی دامن بزند به مصلحت نیست.

این تحلیلگر سیاسی افزود: در این مقطع زمانی طرح سئوال از رئیس جمهور قطعاً سبب ناآرامی می‌شود ضمن اینکه تجربه سئوال از رئیس جمهور تجربه ارزشمندی نیست چون از لحاظ آئین‌نامه‌ای دفعه گذشته برخورد رئیس جمهور را مشاهده کردید.

ناصحی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رئیس جمهور در نشست خبری خود حرف‌های خود را مطرح کرد و حرف بیشتر از این نخواهد گفت؛ جز اینکه سبب اضطراب بیشتر در جامعه شود.

وی در ارتباط با اینکه آیا استیضاح وزرا در حال حاضر به مصلحت است گفت: هر وزیری تکلیفی را بر عهده دارد و در ارتباط با این تکلیف خود باید به قوه‌ای که در کشور تشکیل شده پاسخگو باشد، اما در شرایط فعلی باید موضوعات اصلی کشور در اولویت قرار بگیرد.

این تحلیلگر سیاسی تاکید کرد: در حال حاضر مشکل اصلی کشور اقتصاد است که بدون آرامش قابل مدیریت نیست و بهتر است که مسئولان دست به دست هم دهند و در عین قانونمداری در راستای فرمایشات رهبری حرکت کنند تا مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول