اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بوشهر:

اولویت اصلی مدیریت شهری ایجاد آرامش است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر بوشهر گفت: مسئولان شهری دلخوری‌ها را کنار بگذارند چرا که در انجام امور مدیریت شهری مهم‌ترین اولویت آرامش در شهرداری است.

اولویت اصلی مدیریت شهری ایجاد آرامش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود شکوهی صبح امروز در آیین معرفی سرپرست شهرداری بوشهر اظهار داشت: از تمام مسئولان شهری انتظار دارم، دلخوری‌ها و گلایه‌ها را کنار گذاشته و اگر احیانا برخوردی هم بوده از آن بگذرند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اختلاف سلیقه‌ها را امری طبیعی دانست و ابراز داشت: امیدواریم در مدت 11 ماه باقی مانده به عمر شورای سوم با آرامش کارها را به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه قطعا نمایندگان مردم در شورا در تلاش هستند تا بهترین وضعیت را در شهرداری شاهد باشند، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را به شهروندان بوشهری ارایه کنیم.

وی ایجاد آرامش در مجموعه شهرداری را بر هر چیزی ارجح دانست و گفت: تمامی کارکنان شهرداری باید این اصل را رعایت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه اگر کسی قصد شیطنت برای مجموعه شهرداری داشته و بخواهد فضا را ناآرام کند، قطعا با وی برخورد می‌شود، افزود: قصد ندارم تهدید کنم اما قرار نیست شمشیر به دست گرفته و از این پس همه را قلع و قمع کنیم و نباید به دنبال انتقام‌گیری بوده و در صدد پیگیری مسایل شخصی خود باشیم.

وی با درخواست از مجموعه شهرداری برای ایجاد آرامش افزود: تلاش ما و همکارانم در شورا این بود که در فضایی آرام و به دور از حاشیه، نقش نظارتی خود را بر شهرداری به درستی انجام دهیم.

شکوهی فروزانی سرپرست جدید شهرداری بوشهر را از افتخارات بوشهر دانست و تصریح کرد: پس از استعفای توسلی تصمیم گرفتیم از فروزانی به عنوان کسی که در گذشته نیز در مقطعی سرپرستی شهرداری را بر عهده داشته است، استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با قدردانی از همکاران خود در شورا گفت: در بسیاری از شوراهای کشور به خاطر یک تذکر به شهردار یا یک استیضاح آن شورا منحل می‌شود و بنده از همکارانم به جهت سعه صدری که نشان دادند، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه توسلی (شهردار مستعفی بوشهر) با پاسخ به سئوالات و استعفای به موقع خود مانع از فضاسازی و حاشیه‌سازی شد افزود: بنده از امروز پرونده خدمتی توسلی به عنوان شهردار در شهرداری بوشهر را بسته و پرونده خدمتی فروزانی را به عنوان سرپرست شهرداری باز می‌کنم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول