اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

اختلافات علنی سران نظام دل مردم ایران را به درد می‌آورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: طرح علنی اختلافات بین سران نظام دل مردم ایران را به درد می‌آورد و موجب امیدواری دشمنان قسم خورده نظام می‌شود.

اختلافات علنی سران نظام دل مردم ایران را به درد می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: واقعه مهم و حساسی که در روز 18 ذیحجه سال دهم هجرت صورت گرفت موجب شد تا مسلمانان هر ساله آن را بزرگ‌ترین عید خود بدانند و جشن بگیرند.

وی با بیان اینکه این واقعه مهم ارزش‌های نهفته بسیاری را در خود جای داده است، افزود: غدیر خم روز پیوند نبوت و امامت است و ما مسلمانان وظیفه داریم این روز بزرگ امت اسلامی را به تمام دنیا معرفی کنیم.

خطیب جمعه آستارا از مسئولان شهرستان و هیئت‌ امنای مساجد خواست تا به‌ منظور برگزاری شایسته جشن‌ها و برنامه‌های این روز تدارک ویژه را فراهم آورند.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 تصریح کرد: ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 58 ریشه‌های آمریکا را در ایران از بین برد و از تهدیدات فرصت ساخت.

حافظ‌نیا ادامه داد: تقارن عید سعید غدیرخم با یوم‌الله 13 آبان فرصت مناسبی است تا با رهبر خود تجدید پیمان کنیم و پیرو ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب و امام راحل باشیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به سران سه قوا در باره حفظ وحدت و همدلی و پرهیز از هرگونه اختلاف، ابراز کرد: طرح علنی اختلافات بین سران نظام دل ملت شریف ایران را به درد می‌آورد و موجب امیدواری دشمنان قسم خورده نظام می‌شود.

خطیب جمعه آستارا خاطرنشان کرد: مسئولان با حفظ وحدت و همدلی باید به گونه‌ای عمل کنند که دشمنان نظام و انقلاب ناراحت باشند و برنامه‌ریزی آنها برای برطرف کردن مشکلات کشور و ملت باشد و موجبات شادی رهبر معظم انقلاب و ملت غیور ایران اسلامی را فراهم آورند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول