اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خلخال:

استکبار در صدد اختلاف بین شیعه و سنی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال گفت: دشمنان و در راس آن استکبار در صدد اختلاف بین شیعه و سنی و سلب وحدت در بین مسلمین هستند و می خواهند با بهره برداری و سو استفاده از آن علیه نظام توطئه کنند.

استکبار در صدد اختلاف بین شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی سرپرست فرمانداری خلخال ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان و عید غدیر گفت: غدیر، عید وحدت و نقطه قوت اسلام و روز 13 آبان از افتخارات انقلاب است.

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن عید غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: برگزاری مراسمات پرمحتوا در حوزه دین و اخلاق به معرفی بیش از پیش معارف غنی اسلام کمک می‌کند.

محمدی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره های شهدای 13 آبان اظهار داشت که فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام (ره) به تحقق جهانی رسیده و اکنون انقلابی که امام خمینی (ره) ریشه و بنیان آن را پایه نهاده به تمامی کشورهای جهان صادر شده که باعث ثبات و حفظ اسلام به مفهوم کامل شده است.

وی افزود: مردم فهیم و انقلابی خلخال نیز در 13 آبان ندای مرگ بر استکبار ، مرگ برامریکا و مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد و نسبت به شهدای 13 آبان ادای وظیفه و دین خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری خلخال در بخش دیگری از سخنان خود از تعامل مدارس – ارگان های دولتی و نهاد های انقلابی در برپایی این راهپیمایی بزرگ خبر داد وافزود مردم ایران در روز 13 آبان ، روز تسخیر لانه جاسوسی امریکا و بریده شدن دست خیانکار استعمار از کشورمان حضور پرشور خواهند داشت و یکبار دیگر با آرمان های بلند مقام معظم رهبری و امام راحل تجدید میثاق خواهند نمود .

محمدی اظهار داشت دشمنان و در راس آن استکبار در صدد اختلاف بین شیعه و سنی و سلب وحدت در بین مسلمین هستند و می خواهند با بهره برداری و سو استفاده از آن علیه نظام توطئه نمایند که مطمئن هستیم مردم هوشیار و آگاه ایران اسلامی هرگز بهانه ای به دست دشمن نمی دهند.

هوشنگ محمدی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از تعامل مسئولین و دستگاه های اجرایی شهرستان خواستار حضور پرشور مردم در این راهپیمایی شد .

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول