اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آستارا:

کشور نیازمند ثبات و آرامش سیاسی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آستارا با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب گفت: کشور در وضعیت کنونی نیازمند ثبات و آرامش جریانات مختلف سیاسی است.

کشور نیازمند ثبات و آرامش سیاسی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سید رضا قدسی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به برگزاری همایش ائمه جمعه گیلان در این شهرستان اظهار کرد: در همایش ائمه جمعه استان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان موانع و مشکلات در حوزه فرهنگی و دینی مطرح شد که امیدواریم برطرف کردن شود.

وی به استقبال پرشور مردم ولایت‌مدار خراسان شمالی از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: حضور پرشور و استقبال بی‌نظیر مردم از مقام معظم رهبری نشانه ارادت ویژه ملت ایران اسلامی به ولایت فقیه بود.

امام جمعه موقت آستارا با بیان فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم مومن و ولایت‌مدار خراسان شمالی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این سفر بر برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم تاکید داشتند و مسئولان را به آرامش و ثبات سیاسی و خدمت به مردم دعوت کردند.

وی نبود ثبات سیاسی و همدلی بین مسئولان و مردم را مانع بزرگی در توسعه و پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد:

بدون همدلی و وحدت نمی‌توان شاهد توسعه و عزت یک ملت بود بنابراین لازمه توسعه هر ملت و کشوری وجود وحدت و آرامش در آن کشور است.

قدسی با بیان اینکه در صورت نبود وجود ثبات سیاسی و وحدت دشمنان در کشور رخنه می‌کنند ابراز کرد: امروزه یکی از برنامه‌های ویژه استکبار و دشمنان نظام و انقلاب ایجاد بی‌ثباتی در کشور است که با درایت و مدیریت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و همدلی و حمایت ملت ایران امید دشمنان را به یاس تبدیل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به فکر معیشیت مردم و برطرف کردن گرانی‌های اخیر در جامعه باشند، بر لزوم توجه ویژه و نظارت دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی بر وضعیت آشفته بازار تاکید کرد.

خطیب موقت جمعه آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت مظلومانه زائران خانه خدا توسط ماموران آل سعود، تنها گناه این شهیدان را برائت از مشرکان نامید و افزود: اعلام برائت مسلمانان از مشرکان و استکبار جهانی به مذاق نوکران استکبار خوش نمی‌آید و با بی‌شرمی از کشتار و ظلم استکبار علیه مسلمانان حمایت می‌کنند که موجب ننگ و نفرت مسلمانان شده‌اند.

وی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) به تمام مسلمانان جهان، از مردم خواست در این روز برنامه‌های مذهبی و عزاداری‌های پرشور خود را در مساجد برگزار کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول