اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

پرهیز از اختلاف نیاز ضروری کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: پرهیز از اختلافات در شرایط کنونی کشور امری ضروری است که سران قوا باید به آن توجه داشته باشند.

پرهیز از اختلاف نیاز ضروری کشور است

حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج استان قزوین با بیان اینکه در نظام اسلامی اتحاد مسئولان برای پیشرفت و توسعه بسیار مهم است، اظهار کرد: نظام اسلامی یک نظام قانون‌مند بوده و همه افراد در آن بر اساس قانون به وظایف خود عمل می‌کنند.

امام جمعه آوج با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره مسئولان و دست‌اندرکاران کشور را به پرهیز از اختلافات و تلاش برای پیشرفت و اعتلای روزافزون کشور دعوت می‌کنند، اضافه کرد: مسئولان امروز با اطاعت محض از ولایت فقیه و قانون‌مداری مسائل داخلی را با تعامل و در فضایی آرام برطرف کرده و از گسترش و پخش اختلافات دوری کنند.

وی با اشاره به التهاب‌آفرینی و ایجاد فضای ناآرام در کشور توسط دشمنان و عناصر فرصت‌طلب خارجی تأکید کرد: ملت ایران در طول 33 سال گذشته به خوبی دریافته که استکبار قصد براندازی و ایجاد انحراف در مسیر نظام اسلامی را دارد و به همین دلیل این ملت تا به امروز با بصیرت و تبعیت محض از دستورات و رهنمون‌های ولی فقیه گام‌های مطلوبی را در راستای اقتدار انقلاب اسلامی در جهان برداشته که ارزشمند است.

امام جمعه آوج اضافه کرد: مسئولان و مدیران ارشد اجرایی کشور لازم است که توجه بیشتری به مسائل مختلف و برطرف کردن مشکلات و دغدغه‌های مردمی داشته و در راستای بستر‌سازی مناسب برای جهش بزرگ اقتصادی تلاش بیشتری را از خود نشان‌ دهند.

هاشمی با بیان اینکه روحیه شهید‌پروری و ایثار از ویژگی‌های بارز مردم خداجو و ولایت‌مدار ایران اسلامی است، بیان کرد: همه امروز مکلف هستیم که ارزش‌ها و معیار‌های حقیقی دین اسلام را بیشتر از گذشته در جامعه ترویج داده و سبب افتخار برای نظام اسلامی شویم.

وی اضافه کرد: دشمنان ملت ایران هیچ‌گاه نتوانسته‌اند حتی ذره‌ای از عزم و اراده این ملت را کم کنند و پایبندی ملت به نظام اسلامی همچنان مایه ننگ و خفت برای دشمنان است.

امام جمعه آوج با بیان اینکه لزوم نگاه عملی‌تر به عرصه‌های عمران و آبادانی روستاها اصل بسیار مهمی است که توجه به آن زمینه‌ساز شکوفایی کشور می‌شود، بیان کرد: امیدواریم که با تعامل میان مسئولان و کناره‌گیری از اختلافات زمینه برای رشد روز افزون در تمامی بخش‌ها و بخش‌های مربوط به عمران و آبادانی روستاها فراهم شود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول