اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دانسفهان:

دشمن از کوچک‌ترین اختلاف بیشترین بهره را می‌برد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دانسفهان گفت: دشمن از کوچک‌ترین اختلاف بین مسئولان بیشترین بهره را می‌برد.

دشمن از کوچک‌ترین اختلاف بیشترین بهره را می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، استان قزوین حجت‌الاسلام رضا درزی‌ رامندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دانسفهان با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: پیامبر اسلام با معرفی امام علی (ع) به عنوان جانشین خود پیام الهی را بر مردم حاضر در غدیر رساند و دین خود را کامل کرد.

امام جمعه موقت دانسفهان افزود: تبیین شاخصه‌های ولایت و جایگاه آن امروز بر عهده همه مسلمانان جهان و به ویژه شیعیان قرار دارد.

وی با بیان اینکه استکبار امروز به معنای حقیقی کلمه دچار زوال و خفت شده است، تصریح کرد: قدرت معنوی مسلمانان توانسته ضربه‌ای بزرگ را بر پیکره فاسد استکبار و دشمنان فرود آورده و آنان را در آستانه سقوط قرار دهد.

امام جمعه موقت دانسفهان ادامه داد: رمز موفیقت و اقتدار آفرینی‌هایی که مردم عزیز و ولایت‌مدار ایران اسلامی تا به امروز به آن دست یافته‌اند، ایمان به خدا و تکیه بر توان بومی بوده است.

درزی‌ رامندی با بیان اینکه دانش‌آموزان در تمام دوران‌ افتخار‌آفرین و پیشرو هستند، بیان کرد: امروز روحیه حق‌پذیری و استکبار‌ستیزی که در دانش‌آموزان و جوانان بسیجی وجود دارد، کشور را از گزند کینه‌ها و دسیسه‌ها حفظ کرده است.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با قشرهای دانش‌آموزان و نوجوانان بیان کرد: معظم‌له در آن دیدار تأکید بسیار ویژه‌ای بر روی اتفاق نظر، اتحاد و برادری میان کارگزاران و دست‌اندرکاران نظام اسلامی داشتند و آحاد ملت را به پیشرفت و تلاش برای تحقق رسالت‌های انقلاب اسلامی فراخواندند.

امام جمعه موقت دانسفهان بیان کرد: نیاز ضروری و اولویت کشور امروز این است که تمام مسئولان در هر جایگاهی با یکدیگر تفاهم و اتحاد داشته و با هم‌فکری برای سازندگی در کشور تلاش کنند.

درزی‌رامندی ادامه داد: دشمنان و معاندان درصدد هستند تا از کوچک‌ترین اختلاف بین مسئولان، بیشترین سود و منفعت خویش را ببرند و به همین دلیل لازم است که هر کدام از مسئولان و مردم با توجه به این موضع از اختلاف با یکدیگر جدا پرهیز کرده و به کار و تلاش بپردارند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مرکز درمانی شبانه‌روزی شهر دانسفهان چند وقتی است که از ارائه خدمات به بیماران در بامداد خودداری می‌کند و این امر نارضایتی عده‌ای از بیماران را در پی داشته است که از مسئولان بهداشتی شهرستان خواهشمندیم به این معضل رسیدگی کنند.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق اظهار کرد: دهه ولایت و عید غدیر بهترین فرصت برای تبیین فضائل ولایت است.

امام جمعه موقت ارداق اضافه کرد: مسلمانان باید با برادری و کار و تلاش مداوم زمینه را برای ایجاد ساختار جدید در نظام جهانی فراهم کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول