اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با فرا رسیدن عید غدیر خم

هشتمین جشنواره قرآنی قزوین خاتمه یافت

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره قرآنی استان قزوین به میزبانی شهر الوند هم‌زمان با فرا رسیدن عید غدیر خم برگزار شد.

هشتمین جشنواره قرآنی قزوین خاتمه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، جشنواره مسابقات قرآنی استان قزوین در الوند برگزار و مراسم اختتامیه آن هم‌زمان با فرا رسیدن عید غدیر خم با حضور مردم و مسئولان شهرستان البرز برگزار شد.

این مسابقات با استقبال خوب نوجوانان و جوانان استان برگزار شد و با حضور حجت‌الاسلام محمدصادق جان‌محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، ابوالفضل ابراهیمی فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، محمدتقی صفری بخشدار الوند، اعضای شورای اسلامی شهر الوند و نیز با حضور مردم پایان یافت.

وحید پره‌مرد دبیر جشنواره قرآنی استان قزوین در حاشیه این مراسم در خصوص این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات از صبح جمعه ساعت هشت آغاز شده و تا ساعت 17 ادامه داشته و هم‌گام با عید ولایت پایان یافته است.

وی ادامه داد: 150 نفر از آقایان در رده‌های سنی 16 تا 30 سال از شهرستان‌های قزوین در چهار رشته قرائت، حفظ، اذان و ترتیل شرکت کردند که در پایان با شناسایی نفرات برتر جوایز نفیسی به آنان اهدا خواهد شد.

دبیر جشنواره قرآنی استان قزوین ابراز کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات، 24 آذر ماه به مسابقات کشوری قرآن در خوزستان اعزام خواهند شد.

وحید پره‌مرد در خصوص نفرات برتر این جشنواره عنوان کرد: مرتضی بخشی از البرز در رشته اذان، جواد رفعتی از قزوین در رشته قرائت، علیرضا صحراکاران از قزوین در رشته ترتیل و در رشته حفظ مهرداد خلیلی از قزوین به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول