اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر در فریدونکنار

جشنواره قرآنی مددجویان کشور پایان یافت

خبرگزاری فارس: جشنواره قرآنی یادواره امام هادی(ع) در شهرستان فریدونکنار ویژه مددجویان کمیته امداد کشور به کار خود پایان داد.

جشنواره قرآنی مددجویان کشور پایان یافت

منیره کهنسال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: جشنواره قرآنی یادواره امام هادی(ع) ویژه کانون‌های دائم کمیته امداد امام خمینی(ره) در اردوگاه شهید رجایی شهرستان فریدونکنار برگزار شده است.

این مسئول افزود: این جشنواره به میزبانی استان مازندران بوده و نمایندگانی از استان‌های گیلان، گلستان، خراسان شمالی، سمنان، تهران، البرز و اصفهان نیز در آن حضور داشتند.

به گفته سرپرست برگزاری جشنواره قرآنی امام هادی(ع)، در رشته حفظ در مقطع ابتدایی شیرین تاجیک از گیلان، زهرا نجفی از اصفهان و شکیبا علیخانی از مازندران اول تا سوم شدند.

وی در تشریح اسامی نفرات برتر مقطع راهنمایی از میترا درواره از گلستان، فاطمه لطفی از تهران و فاطمه زهرا حسینیان از گلستان نام برد و تصریح کرد: در رقابت‌های متوسطه آمنه نژند از گیلان، زهرا سلیمانی از اصفهان و سارا جعفری از تهران اول، دوم و سوم شدند.

کهنسال بیان داشت: در رشته قرائت در مقطع ابتدایی فاطمه ایزدی از خراسان شمالی، شقایق قنبرزاده از گیلان و فاطمه زابلی از البرز و مریم سلیمانی از اصفهان، در مقطع راهنمایی فرحناز حسنلو از تهران، حکیمه نژند از گیلان و فاطمه فتحعلی‌پور از تهران و همچنین در مقطع متوسطه نازیلا عزیزی از گیلان، اوغل جرن قربانی از خراسان شمالی و سارا جعفری از تهران نفرات برتر بودند.

این مسئول همچنین هدایای این نفرات را کارت هدیه، تندیس و لوح تقدیر اعلام کرد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول